اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300173
تاریخ انتشار: 1399/01/21 15:47
موارد به تفکیک شامل اهواز ۱۳ مورد، رامشیر۶ مورد و شوشتر و دزفول هر کدام ۳مورد و شهرستانهای آبادان، باوی، خرمشهر، کارون و ماهشهر کدام ۲ مورد و شهرستانهای شوش، اندیمشک، ایذه و هفتکل هر کدام یک مورد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از وبدا، دکتر علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خوزستان در خبر داد.
احسان پور اظهار کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۹  بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شد و با احتساب این موارد، مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان به ۱۰۳۹ نفر رسید.
وی افزود: موارد به تفکیک شامل اهواز ۱۳ مورد، رامشیر۶ مورد و شوشتر و دزفول هر کدام ۳مورد و شهرستانهای آبادان، باوی، خرمشهر، کارون و ماهشهر کدام ۲ مورد و شهرستانهای شوش، اندیمشک، ایذه و هفتکل هر کدام یک مورد بوده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۷۴۳ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۵ نفر در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱بیمار کووید۱۹ در شوشتر جان خود را از دست داد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*