اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300176
تاریخ انتشار: 1399/01/21 22:15
اختلاف برسرمرتع چراگاه دام در روستای برم سیاه ممسنی بک کشته و سه مجروح برجای گذاشت

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان به نقل ازپايگاه خبري پليس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در پی اختلاف بین دو طایفه در روستای برم سیاه از توابع شهرستان ممسنی یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند
سرهنگ کاووس محمدی در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت 11 امروز پنج شنبه در پی تماس تلفنی با پاسگاه ماهور مبنی بر نزاع ودرگیری در روستای برم سیاه ماهور از توابع شهرستان نورآباد ممسنی، بلافاصله عوامل پاسگاه به محل اعزام شدند.
سرهنگ محمدی گفت در بررسی این موضوع مشخص گردید درگیری برسر مرتع و چراگاه دام بین دو طایفه صورت گرفته و یکی از نزاع کنندگان با مشخصات معلوم اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری سوزنی می کند که متاسفانه یک نفر کشته و سه نفر مجروح می شوند.
این مقام انتظامی اظهار داشت. در این درگیری یک نفر کشته شده و برادر مقتول هم به دلیل شدت جراحات، حالش وخیم گزارش شده است.
معاون اجتماعی پلیس فارس اضافه نمود.قاتل پس از ارتکاب قتل به همراه برادرش متواری شده و پلیس ممسنی در تلاش برای دستگیری وی می باشد.
سرهنگ محمدی در پایان گفت: امنیت منطقه در وضعیت مطلوب و آرام می باشد و افراد مجروح به بیمارستان اعزام شده اند . اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*