اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300223
تاریخ انتشار: 1399/01/24 17:45
مسئول کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی حرفه ای دختران اهواز از اهتمام اساتید بسیجی این کانون به مبارزه با ویروس منحوس کرونا در زمینه فرهنگی، معنوی و تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک و لباس بیمارستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سایت بسیج اساتید، خانم دکتر محمدپور مسئول کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی حرفه ای دختران اهواز در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان بسیج اساتید خوزستان درباره فعالیت های این کانون بامحوریت مبارزه با ویروس کرونا، گفت: اساتید بسیجی این کانون به مبارزه با ویروس منحوس کرونا در زمینه فرهنگی، معنوی و تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک و لباس بیمارستان پرداختند.


وی با بیان این‌که اساتید کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی حرفه ای دختران اهواز روزانه یک هزار ماسک تولید دارند، افزود: برخی از اساتید رشته طراحی دوخت این کانون نیز به صورت جهادی ۱۳ هزار ماسک را برای سپاه برش و تحویل دادند.
مسئول کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی حرفه ای دختران اهواز با اشاره به تولید لباس بیمارستانی به عنوان دیگر فعالیت اساتید بسیجی این کانون، گفت: اهداء کمک های نقدی به کارگران بیکار شده این مرکز به دلیل تعطیلی کلاس‌ها در بحران و واریز مبالغی به حساب های سازمان بسیج اساتید جهت کمک به خانواده های آسیب دیده ازاین بیماری از دیگر اقدامات انجام شده توسط این کانون است.
خانم دکتر محمدپور در زمینه اقدامات معنوی و فرهنگی نسبت به مبارزه با ویروس کرونا گفت: ارسال برگزیده فرمایشات رهبرمعظم انقلاب درباره بیماری و بحران کرونا برای اساتید، ارسال مطالب و پیام‌های آموزشی درباره بیماری کرونا در گروه‌های اساتید و ارسال ادعیه و اذکار جهت آرامش روحی اساتید درخصوص مقابله با کرونا نیز در بُعد فرهنگی و معنوی بوده است.
وی با بیان این‌که اساتید بسیجی به توزیع ماسک دستکش و محلول ضدعفونی به خانواده‌های نیازمند پرداختند، بیان کرد: شرکت بعضی از اساتید در پویش‌های مردمی قرنطینه‌های خانگی و آموزش های هنری این پویش‌ها، ارتباط مستمر تمامی اساتید مرکز با دانشجویان در ایام تعطیلی و قرنطینه همراه با پاسخ به سوالات آنها، برگزاری دوره‌های مجازی برای اساتید آموزشکده‌های فنی خوزستان به همت رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای استان خوزستان از دیگر اقدامات کانون است که می توان به آنها اشاره کرد.
مسئول کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی حرفه ای دختران اهواز برگزاری دوره‌های تدریس در فضای مجازی برای دانشجویان کلیه رشته‌ها توسط اساتید مربوطه و برگزاری ختم قرآن و زیارت عاشورا توسط اساتید را از دیگر فعالیت‌های مرکز در راستای مبارزه با اساتید برشمرد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*