اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300224
تاریخ انتشار: 1399/01/24 18:25
توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دزفول عملیاتی شد؛
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از تولید روزانه یک هزار ماسک تا گندزدایی مناطق مختلف و ارائه آموزش‌های پیشگیرانه به اقشار مختلف در راستای مبارزه با ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سایت بسیج اساتید، دکتر محسن چگین مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان خوزستان، گفت: این کانون در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و مبارزه با کروناویروس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، بیان کرد: در همین راستا به آموزش به صورت آبشاری(آموزش برای تعداد محدود و منتشر کردن توسط آنها) پرداخته‌ایم.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با اشاره به اهتمام اقداماتی نظیر آموزش نیروهای خدماتی و تهیه مواد ضدعفونی برای ضدعفونی کردن فضاهای اداری و آموزشی، خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت های صورت گرفته می‌توان به تهیه پوسترهای آموزشی جهت حمایت روانی  و آگاه سازی مردم، ایجاد پایگاه "از من بپرس" در دانشکده پرستاری مامایی، معرفی نیروهای داوطلب هیت علمی  پرستاری جهت پاسخگویی به سامانه ۴۰۳۰ و گندزدایی ۱۰ مکان مذهبی (مساجد و حسینیه ها) توسط بسیج کارمندی و دانشجویی اشاره کرد.

وی بیان کرد: گندزدایی بیمارستان توسط تیم جهادی حاج قاسم سلیمانی و شهیدگودرزی واحد دزفول و آمادگی برای تهیه مواد ضد عفونی کننده دست توسط اعضا هیأت علمی این واحد از دیگر فعالیت‌های دانشگاه بوده است.

دکتر چگین درباره فعالیت های انجام شده در مبارزه و پیشگیری از  بیماری کووید ۱۹ در  آموزشگاه سما دزفول، بیان کرد:  ضد عفونی کردن تمام سطوح (دستگیره درب ها، کلیدها و کابین آسانسور، نرده‌ها، سرویس‌های بهداشتی، میزکار ،صفحه کلیدها، پیشخوان دفاتر اداری) و اختصاص دستکش به کلیه کارکنان از جمله این فعالیت‌ها است.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با بحران، عنوان کرد: اختصاص اسپری مواد ضدعفونی کننده به تمام اتاق های اداری و  اطلاع‌رسانی گسترده به کارکنان و دانشجویان فعالیت‌های بوده که توسط این ستاد مقابله اجرایی شده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه جهادی تولیدی روزانه بيش از یک هزار ماسک بهداشتی و ملزومات پزشکی، تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان، عنوان کرد: این اقدام با مشارکت نمايندگي آستان قدس رضوي شهرستان دزفول (جهت ارائه رايگان به مراکز بهداشتی، درماني، گروه هاي جهادي و خانواده دانشگاه آزاد اسلامي) در جهت مبارزه با ویروس مرگبار کرونا صورت گرفته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*