اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300275
تاریخ انتشار: 1399/01/29 00:25
ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مسجدسلیمان با اتخاذ تدابیر کارساز و راهگشا در طول دوران قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی توانست شیوع ویروس کرونا مهار کند و به عبارتی تدابیر ستاد بر این ویروس سریع الانتشار کارگر افتاد اما باید التفات نمود این وضعیت سفید مدلل بر عادی سازی نیست و مردم کماکان به دستورالعمل های ابلاغی پایبند باشند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرماندار مسجدسلیمان با بیان اینکه هنوز بحث بیماری کرونا تمام نشده است،گفت: اقدامات کنترلی بیماری کرونا در شهرستان مسجدسلیمان از ابتدا در حال انجام بوده و تا پایان هم استمرار خواهد داشت اما این نیازمند همکاری مردم است.


پاکدل ادامه داد:با توجه به شروع فعالیت های صنوف مختلف اگر مردم همچنان اقدامات پیشگیرانه و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند در هفته های آینده شاهد پیک این بیماری خواهیم بود.
فرماندار مسجدسلیمان اضافه کرد:شرایط فعلی عادی نیست و ضمن اینکه تا پایان در میدان مبارزه با بیماری کرونا هستیم اما نباید مردم تصور کنند همه چیز تمام شده است،اکنون نوبت مردم عزیز است زیرا اگر اقدامات پیشگیرانه را انجام ندهند بی شک روند کنترل این بیماری سخت تر خواهد شد.
رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مسجدسلیمان افزود: کنترل مبادی ورودی شهرستان در محور هفتگل به مسجدسلیمان در حال انجام است و با توجه افزایش مبتلایان به کرونا در شهرهای همجوار،ضروری است تا همچنان اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته باشد و بدون شک شورای تامین شهرستان تا ریشه کن شدن این بیماری در کنار مردم شریف مسجدسلیمان خواهد ماند.
پی نوشت خبرنگار پایگاه خبری عصرجهان:
شایان ذکر است ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مسجدسلیمان با اتخاذ تدابیر کارساز و راهگشا در طول دوران قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی توانست شیوع ویروس کرونا مهار کند و به عبارتی تدابیر ستاد بر این ویروس سریع الانتشار کارگر افتاد
اما باید التفات نمود این وضعیت سفید مدلل بر عادی سازی نیست و مردم کماکان به دستورالعمل های ابلاغی پایبند باشند

خبرنگار/پرویز دیوید خسروی

برچسب ها:
مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*