اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300290
تاریخ انتشار: 1399/01/30 22:01
سلامت جامعه تعارف بردار نیست و بانیان مراسمات و تجمعات برابر قوانین و مقررات مورد پیگرد و برخورد قانونی قرار خواهند گرفت

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرماندار بهمئی در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ضمن ابراز گلایه از شهروندانی که در روزهای اخیر اقدام به برگزاری و تجمع در مراسمات ختم نموده‌اند؛ گفت: موارد اندک ابتلای افراد به ویروس کرونا در شهرستان نتیجه تجمع مردم در یک مراسم ختم بوده ولی همچنان برخی افراد با بی‌توجهی به خطر کرونا که باعث ابتلا و مرگ هزاران انسان در جهان شده است و علی‌رغم تاکید و حتی تماس مسئولین ستاد مبارزه با کرونا و برخلاف مصوبات ستاد، اقدام به برگزاری مراسمات ختم و تجمع می‌نمایند.
حکمت اله سنایی افزود: از همشهریانی که با احترام به سلامت خود و جامعه و حذف مراسمات و تجمعات ختم و عروسی، ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان را یاری کردند تشکر می‌کنیم، لیکن سلامت جامعه تعارف بردار نیست و بانیان مراسمات و تجمعات برابر قوانین و مقررات مورد پیگرد و برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.
فرماندار بهمئی ضمن هشدار به خوانندگان و افراد فعال در حوزه موسیقی مجلسی، چاپخانه‌ها و پارچه نویسی‌ها گفت: حضور خوانندگان در مراسم ختم و چاپ بنر و پارچه نوشته در راستای تبلیغ تجمعات (اعم از ختم، شادی و ...) ممنوع است و با افراد متخلف برخورد قاطع خواهد شد.
وی افزود در خصوص خوانندگانی که از بیرون از شهرستان دعوت می‌شوند، ضمن برخورد قانونی، خودرو و تجهیزات صوتی و .. آنان توقیف و ضبط خواهد شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*