اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300316
تاریخ انتشار: 1399/02/01 17:11
روز یکشنبه ماموران منابع طبیعی شهرستان لنده برای امحاء کوره های زغالی به منطقه "آب بهاره" هم مرز با شهر "تشان" خوزستان اعزام شدند که از سوی متخلفان و قاچاقچیان زغال از پشت به ماموران شلیک کردند و یکی از ماموران منابع طبیعی شهرستان از ناحیه بازو مجروح شد و در بیمارستان شهر بهبهان استان خوزستان تحت مداواست.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از مجروح شدن مأمور منابع طبیعی ‌شهرستان لنده توسط قاچاقچیان چوب و زغال خبر داد.

«غلام‌حسین حکمتیان‌اصل» اظهارکرد: با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر ایجاد کوره‌های زغالگیری در چند نقطه از منطقه "آب بهاره" شهرستان لنده نیروهای منابع طبیعی در کمتر زمان ممکن به منطقه اعزام شدند و پس از بین بردن این کوره‌ها در حین بازگشت، یکی از آن‌ها از سوی دو نفر با سر و صورت پوشیده مورد اصابت گلوله تفنگ کلاشنیکف قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مهاجمان به سمت خودرو نیروهای منابع طبیعی حامل همکاران منابع طیبعی شهرستان لنده شلیک کردند که یکی از همکاران از  ناحیه بازو مجروح شد.

حکمتیان اصل تصریح کرد: همکار مجروح به دلیل نزدیکی لنده به شهرستان بهبهان، مصدوم بلافاصله به این شهرستان منتقل شده که قرار است برای بیرون آوردن گلوله تحت عمل جراحی قرار گیرد که هم‌اکنون در اتاق عمل به سر می‌برد. حال عمومی این نیروی منابع طبیعی مطلوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان لنده در حال پیگیری این موضوع هستند، ادامه داد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس و حراست سازمان جنگل‌ها، دادستان مرکز استان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان کهگیلویه و بویراحمد را در جریان این موضوع قرار داده ایم.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد مراحل قانونی این موضوع در حال طی شدن است، عنوان کرد: مسئولان قضایی و استاندار استان تاکید بر شناسایی سریع عاملان این موضوع دارند که در صورت شناسایی متخلفین طبق قانون با آن‌ها به شدت برخورد می‌شود.

همچنین خدادوست موسوی، فرماندار شهرستان لنده نیز در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: ساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۹ دو سه نفر از ماموران منابع طبیعی شهرستان برای امحاء کوره های زغالی به منطقه "آب بهاره" هم مرز با شهر "تشان" خوزستان اعزام شدند که از سوی متخلفان و قاچاقچیان زغال از پشت به ماموران شلیک کردند و یکی از ماموران منابع طبیعی شهرستان از ناحیه بازو مجروح شد و در بیمارستان شهر بهبهان استان خوزستان تحت مداواست.

وی افزود: عاملان تیراندازی متواری و تحت تعقیب هستند البته در این زمینه پرونده ای تشکیل شده که مراحل قانونی در حال طی شدن است. 

منبع:ایسنا

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*