اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300427
تاریخ انتشار: 1399/02/15 15:48
15 اردیبهشت 99/
دکتر پرویز یزدان پناه بااشاره به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، ابراز داشت: حضور در اماکن عمومی خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده و ضروری است حتی الامکان از حضور در تجمعات، مراسمات ختم و عروسی به جد پرهیز شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ رپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در پانزدهمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.

دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع 91 جواب دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج، 9مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شد.

وی اذعان داشت:1 بیمار مرد و 3 بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، 1 بیمار مرد و 2 بیمار زن در شهرستان بویراحمد و 2 بیمار زن در شهرستان گچساران شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 517 بیمار رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: 7 نفر از این بیماران با موارد مثبت در ارتباط و از خوشه های قدیمی هستند.

وی در ادامه بااشاره به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، ابراز داشت: حضور در اماکن عمومی خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده و ضروری است حتی الامکان از حضور در تجمعات، مراسمات ختم و عروسی به جد پرهیز شود.

دکتر یزدانپناه افزود: از دیگر مواردی که در این شرایط باید از سوی افراد رعایت شود کاهش تعاملات روزانه می باشد، لذا به مردم عزیز توصیه می شود تا حد امکان از خارج شدن از منزل و و حضور بی دلیل در اماکن عمومی خودداری کنند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*