اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300473
تاریخ انتشار: 1399/02/21 14:15
پلمب یکی از باغ ویلاها به دلیل برگزاری پارتی شبانه با دستگیری تعدادی از شرکت کنندگان نیز همراه بوده است.

پایگاه خبری عصر جهان- برگزاری پارتی شبانه در شرایطی که دزفول آمار ناخوشایندی از مبتلایان به کرونا را در خوزستان به خود اختصاص داده منجر به پلمب شدن ۲ باغ ویلا در این شهرستان شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: ۲ باغ ویلا شب گذشته در کوی توحید دزفول به علت برگزاری پارتی و میهمانی خانوادگی پلمب شد.
حجت اله آریایی‌نیا افزود: یک پارتی شبانه با تجمع حدود یکصد دختر و پسر و یک میهمانی خانوادگی با تجمع حدود ۵۰ نفر در ۲ ویلاباغ دزفول برگزار شده بود که این ویلاباغ‌ها بدلیل تخلف پلمب شدند.
وی اظهارداشت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلا و تجمع به هر مناسبتی به دلیل شیوع کرونا ممنوع است و درصورت مشاهده برخورد می‌شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول با بیان اینکه این باغ ویلا به افراد غیربومی اجاره داده شده بودند، افزود: هفته گذشته نیز ۲ مورد باغ ویلا به دلیل برگزاری مراسم عروسی در منطقه سنجر دزفول پلمب شدند.
پلمب یکی از باغ ویلاها به دلیل برگزاری پارتی شبانه با دستگیری تعدادی از شرکت کنندگان نیز همراه بوده است.
شهرستان دزفول بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را بعد از اهواز در استان خوزستان دارد.
طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران مبتلا به کرونا در سطح کشور تا روز گذشته(شنبه) به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.
کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در ووهان چین مشاهده شد و اکنون به بیش از ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*