اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300509
تاریخ انتشار: 1399/02/25 14:10
فتح الله زاده مدیرعامل مستعفی استقلال در بخشی از یک مصاحبه تازه ، در حالی که از عملکرد مدیران عامل استقلال و پرسپولیس دفاع کرد، یکی دو نفر از آنها را دزد خطاب کرد!

پایگاه خبری عصرجهان-فتح الله زاده که در با فروش بازیکنانی نظیر موسوی، پاشازاده، یزدانی، دین محمدی و منصوریان به بوندس لیگا درآمد زیادی از باشگاه‌های آلمانی کسب کرده بود ، در حالی که در این مصاحبه از ارتباطش با باشگاه بایرلورکوزن می گفت، به ورود وزارت اطلاعات ایران به پرونده پول این جابجایی‌ها اشاره کرد.
فتح الله زاده درباره نحوه ارتباطش با راینر کالموند مدیرعامل بایرلورکوزن و انتقال بازیکنان ایرانی متعدد به آلمان گفت:  ما زمانی با باشگاه لورکوزن ارتباط برقرار کردیم که در سه جام فینالیست شد و این شوخی نیست. در لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی. بازیکن بزرگی مثل کریم باقری که یک اسطوره بود به آرمینیا بیله فلد دسته یک آلمان بازی کرد. اما بازیکنان ما رفتند به چنین تیم بزرگی بازی کردند. متاسفانه حرفه‌ای نبودیم. کف انتقال بازیکن از لورکوزن به تیمی دیگر بالای ۱۲ میلیون یورو بود، اما ما نتوانستیم از این فضا استفاده کنیم. بعد از آن ما مایوس شدیم. این اولین باری است که این حرف را می‌زنم. خود من دلسرد شدم. ۴ بازیکن ترنسفر کردم.
او درباره دلیل این دلسردی گفت: صراحتاً می‌گویم که وزارت اطلاعات آمد و از من اطلاعات گرفت. قرارداد‌ها را بررسی کرد و از آن‌ها استعلام گرفت که این بازیکن را چند خریدید و به باشگاه چه مقدار پول دادید. همه چیز را حسابرسی کرد. متوجه شد همه پول‌ها آمده است. بعد از آن عده‌ای آمدند گفتند که این پول‌ها کجا رفته، آدم دلسرد می‌شود که برای چه اینکار را بکنم، در حالی که اگر قانون داشته باشیم، بیخود یک بچه نیاید بگوید ما این پول‌ها را چه کرده ایم. به شما چه ربطی دارد چه کرده ایم؟ ما وزارت اطلاعات داریم، حسابرسی داریم و ... اختلافی باشد آن‌ها اعلام می‌کنند. چرا نمی‌گذارید کارمان را انجام دهیم. نباید دیگر کسی بیاید شبهه ایجاد کند.
فتح الله زاده که دل پری از کارشکنی ها علیه درآمدزایی مدیران در پرسپولیس و استقلال دارد، گفت: اگر این چیز‌ها را جمع کرده بودیم، به شما قول می‌دادم که حداقل ۱۰۰ نفر توسط خود من به اروپا ترانسفر می‌شد. این‌ها نقاط کوری است که مدیریت را اذیت می‌کند. به غیر از یکی دو مدیری که خودشان دزد بوده اند، سایر مدیران این دو باشگاه مشکلات مشابهی داشته اند/تابناک



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*