اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300542
تاریخ انتشار: 1399/02/28 14:43
مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۹۸۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.


او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۴۰ مورد بستری و ۱۴۶۶ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.
جهانپور تصریح کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
 سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۹۸۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
او گفت:  ۲۷۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۶۸۶ هزار و ۹۳۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
شایان ذکر است جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی گزارش دیگری گفت: از ۱۸۰۶ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته، فقط ۳۴۰ مورد مربوط به موارد بستری بوده که کمترین آمار در ۲ ماه گذشته است.
او ادامه داد: استان خوزستان با اقدامات خوبی که انجام گرفته است ظرف روز‌های آتی وضعیت بهتری خواهد داشت، اما وضعیت در این استان همچنان قرمز است. بقیه استان‌ها وضعیت باثباتی دارند./ باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:
مبتلایان به کرونا ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*