اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300647
تاریخ انتشار: 1399/03/13 15:00
13 خرداد ماه 99/
از مجموع ۶۵۸ بیمار جدید، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۱ بیمار نیز بستری شدند و با احتساب این ۶۵۸ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۵۹۸۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در خوزستان، و با توجه به افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ به منظور تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، از دیروز تا امروز (۱۲ لغایت ۱۳خرداد۹۹) تعداد ۶۵۸ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

دکتر احسان پور افزود: از مجموع ۶۵۸ بیمار جدید، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۱ بیمار نیز بستری شدند و با احتساب این ۶۵۸ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۵۹۸۸ نفر افزایش یافت.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های مدافعان سلامت مردم، ۱۴۵۹۱ از بیماران بهبود یافته و یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و در حال حاضر ۸۰۲ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۵۹۵ نفر برسد.
همچنان تاکید میگردد که رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، مهمترین و بهترین راه جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری است که همواره و در همه حال باید مد نظر مردم عزیز قرار گیرد.
به محض دریافت اطاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام میگردد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*