اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300668
تاریخ انتشار: 1399/03/15 21:34
به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم فرماندار بهمئی وضعیت این شهرستان را قرمز اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، با لحاظ آمار اعلامی سیزدهم خرداد ماه 99 از سوی  دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر مثبت بودن تست کرونای ۱۰ نفر از اهالی شهرستان بهمئی(چهار بیمار مرد و شش بیمار زن ) فرماندار بهمئی که پیش از این و به تاریخ 1399/02/31 طی گفتگوئی تلویزیونی ضمن ابراز نگانی  از آینده اظهار داشتند: علیرغم سفید بودن وضعیت شهرستان در ارتباط با بیماری کرونا با لحاظ همه شرایط به ویژه وضعیت این بیماری در برخی از شهرستان های همجوار ما هیچگاه به این میزانی که الان نگران هستیم نگران نبودیم طی سخنانی از افزایش و تشدید محدودیت‌ها در برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ها دراین شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 

 

سنایی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحرانی بودن اوضاع در برخی شهرهای همجوار، شهروندان بهمئی از شرکت در مراسم‌ها، جشن‌ها و سفرهای غیر ضرور و ترددهای بی مورد به این شهرها تا اطلاع ثانوی بپرهیزند.

حکمت الله سنایی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت شهروندان و با توجه به شیوع کرونا، بیشتر برنامه‌ها در شهرستان بهمئی لغو شده و اقامتگاه‌ها و مناطق گردشگری هم تعطیل هستند افزود: کنترل ورودی شهر، جلوگیری از رفت و آمدها به داخل شهر و اعلام توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت برای فرهنگ سازی در این مورد، از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری از انتشار کرونا ویروس است.
 گفتنی است سیزدهم خرداد ماه 99 با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، ۱۰ مورد از تست کرونای اهالی منطقه گچ بلند در فاصله ۷ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در ۲۴ ساعت اخیر مثبت اعلام شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*