اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300737
تاریخ انتشار: 1399/03/22 03:51
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
حسین کلانتری: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان ترانزیت کالاهای قاچاق و عبور و مرور قاچاقچیان باید مورد رصد و کنترل جدی قرار گیرد و باید هر چه سریعتر وضعیت اموال ضبط و کشف شده از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا در استان تعیین تکلیف شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،تقویت مراکز ایست و بازرسی های نیروی انتظامی را خواستار شد و گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا باید در اولویت باشد و از هر توانی برای مقابله با این پدیده استفاده کرد.  


حسین کلانتری به ایجاد ۲ انبار استاندارد در یاسوج و گچساران برای نگهداری کشفیات قاچاق اشاره کرد و افزود: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان ترانزیت کالاهای قاچاق و عبور و مرور قاچاقچیان باید مورد رصد و کنترل جدی قرار گیرد.
وی به عملکرد و اقدامات خوب انجام شده در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت:کشفیات استان در ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته درصد بالایی داشته است.
کلانتری تصریح  کرد: در این مدت ۳۳۴ فقره کشفیات به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال در استان وجود داشته که در این راستا  ۱۸۰ خودرو متوقف و ۳۴۴ نفر بازداشت شده است.
استاندار تاکید کرد: سه دستگاه برتر که بیشترین اقدامات و عملکرد را در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان داشته شناسایی تا مورد تشویق وتجلیل قرار گیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر ۱۵روز یک جلسه با حضور همه دستگاه‌های مربوطه برگزار و کالاهای ضبط شده تعیین تکلیف شود، گفت: کالاهای کشف شده نباید مشمول زمان گردند که مستهلک یا ناقص شوند.
 حسین کلانتری گفت: قاچاق کالا و ارز نقطه مقابل تولید داخل و سد راه توانمندی ها و توسعه  همه جانبه در کشور است و کالاهای قاچاقی که وارد بازار می شود به دلیل بی کیفیت بودن و قیمت پائین سبب خلل در رونق تولید ، درآمد پایدار و اشتغال می‌شود.
استاندار افزود:  باید هر چه سریعتر وضعیت اموال ضبط و کشف شده از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا در استان تعیین تکلیف شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*