اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300742
تاریخ انتشار: 1399/03/22 04:04
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تاکید بر ظرفیتهای هلدینگ های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواستار استفاده از پتانسیل شرکتهای سرمایه گذاری و کمک به بحث اشغال زایی و همچنین حمایت از طرح های کارآفرینی در شهرستان های حوزه انتخابیه شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ شامگاه چهارشنبه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی دیدار کرد.
در این دیدار سید محمد موحد با تاکید بر  گستردگی جمعیتی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: متاسفانه شرایط اشتغال برای جوانان  در این منطقه و حوزه انتخابیه با توجه به افزایش آمار جوانان تحصیلکرده و فنی  مساعد نیست.


نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تاکید بر ظرفیتهای هلدینگ های  زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواستار استفاده از پتانسیل شرکتهای سرمایه گذاری و کمک به بحث اشغال زایی و همچنین حمایت از طرح های کارآفرینی در شهرستان های حوزه انتخابیه شد.
موحد تصریح کرد: در بعضی از شرایط بانک ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ، پروسه های زمانبری را تعریف می کنند و خواستار دستور وزیر برای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانک های منتسب به آن وزارتخانه و صندوق کارآفرینی امید شد که با استقبال و دستورات لازم وزیر همراه بود.
شریعتمداری نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از پیگیری‌ها سید محمد موحد در اولین روزهای نمایندگی خود گفت: تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده خواهیم کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*