اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300746
تاریخ انتشار: 1399/03/22 16:08
خطاب به برخی سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی در نشست شیراز!
جوانان انقلابی که سالهاست علم مبارزه با فساد و تبعیض، خدمت به مردم، فعالیت فرهنگی و خدمات اجتماعی را به دوش گرفته اند باید علمدار گام دوم انقلاب در استان باشند نه امثال شما که مطالبات خصوصی را بر مطالبات عمومی ترجیح می دهید!

پایگاه خبری عصرجهان-عباس مشیری؛فعال اجتماعی_سیاسی

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

بعضی از اشخاص همانند اصلاح طلبان دچار بیماری بی اعتباری سیاسی شدند و مجبورند مرتباً تحت عناوین و جریان های سیاسی جدیدی خود را معرفی کنند!
جمنا را تشکیل دادید با شکست مواجه شدید! مجبور به تشکیل شاجا شدید و باز اقبال عمومی صورت نگرفت! حال خیز منفعت طلبی سیاسی برداشته اید و به منشور ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب خدشه وارد کردید !
 اگر وجدان و غیرت انقلابی داشتید آرمان های انقلاب رای فدای جریان سیاسی خودتان نمی کردید!
ماهیت شما برای مردم محرز شده است، دیگر نمی توانید پشت شعارهای ارزشمند برای خودتان مصونیت ایجاد کنید!
عملکرد مورد قبولی نداشتید و همچنان روح تمامیت خواهی تان سیری ناپذیر است!
دیگر نمی توانید با جریان های ناکارآمد سیاسی مردم را معامله کنید! امروزه معیار، معیار انقلابی و غیر انقلابی است، و همین تفکر انقلابی بوده که در راه پیشرفت خدمت کرده است و با این تفکر می توان مردم را نجات داد...
چه کسی به شما حق تصمیم گیری می دهد که احساس میکنید قیّم همیشگی مردم هستید؟
در طول سال و بهتر بگویم در چهار سال های بین انتخاباتی کجای جامعه قرار دارید؟ چه باری را از دوش مردم برداشته اید؟ نه عزم خدمت به مردم را دارید و نه جسارت و شجاعت دفاع از آرمان های انقلاب را...
اشخاص منفعت طلبِ یک بارمصرفی هستید که در انتخابات ها ظهور پیدا میکنید و بعد از انتخابات ها بلا استفاده قرار می گیرید!


بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین نشست هماهنگی شورای مرکزی جمعیت گام دوم استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر شیراز/تصاویر


افرادی که دنبال اجرای سند گام دوم انقلاب هستند باید شاخصه هایی داشته باشند.

اعضای جمعیت به اصطلاح گام دوم انقلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در مبارزه با فساد چه اقداماتی انجام دادید؟ در برابر تبعیض و فقر چه واکنشی نشان دادید؟
چه برنامه ی کاربردی برای اقتصاد مقاومتی و اشتغال دارید؟
در راه فرهنگ چه قدم هایی برداشته اید؟
جوانان انقلابی که سالهاست علم مبارزه با فساد و تبعیض، خدمت به مردم، فعالیت فرهنگی و خدمات اجتماعی را به دوش گرفته اند باید علمدار گام دوم انقلاب در استان باشند نه امثال شما که مطالبات خصوصی را بر مطالبات عمومی ترجیح می دهید!
گام دوم انقلاب منشور امام خامنه ای حکیم برای طی کردن مسیر انقلاب به قله های پیشرفت است، اجازه نخواهیم داد این سند مهم و راهبردی  وسیله ای برای سوء استفاده جریان های سیاسی قرار بگیرد.
رهبر حکیم انقلاب نزدیک به چهل بار در بیانیه گام دوم انقلاب واژه جوان را بکار بردند، در هر مسئله ای از امورات مملکت، راه نجات و پیشرفت کشور را حضور جوانان میدانند، جوانان کجای برنامه ریزی شما پیران تمامیت خواه قرار دارند؟ ما قائل به حذف پیشکسوتان نیستیم! همان طور که امام خامنه ای حکیم فرمودند جوان گرایی به معنای پیرزدایی نیست و چه بسا پیران توانمندی باشند که دل جوان و انرژی جوان دارند!
در پایان پیشنهاد میشود فرهیختگان، پیشکسوتان دلسوز، جوانان و دانشجویان متعهد، متخصصین،فارغ التحصیلان اهل ایده و خلاقیت، هزینه داده های راه انقلاب و بی توقع که مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب قرار گرفتند به میدان بیایند و فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب را در تشکیلات واقعی گام دوم انقلاب در استان به دوش بردارند.

عباس مشیری؛فعال اجتماعی_سیاسی


برچسب ها:
عباس مشیری ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


افق روشن
|
Iran
|
1399/03/23 17:15
  +0

  -0
پاسخ
فقط میخوای خودت را مطرح کنی!! مثلا" اگه مملکت را دادند به شما گلستان میشود!!
فاتح
|
Iran
|
1399/03/25 18:13
  +0

  -0
پاسخ
درودت بادبالاخره حرف دل مردم رامی گوییدنه سیاستمداران منتظرامیدها ونویدهای رهبری هستیم هرچی باشدیه پایانی داردوبرای دگرگونی به یه آغازی نیازاست انشاءالله که مفت خورها نییت ونابودومعدوم شوند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*