اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300776
تاریخ انتشار: 1399/03/28 02:55
نامه ۳ تن از چهره‌های پزشکی کشور به رییس جمهور درباره بازنگری روند جاری مقابله با کرونا/انتشار اسنادی از آپارتمان گران قیمتی که طبری از نجفی گرفت/مطهری: مگر نماینده بچه دبستانی است که به او بگویند این را بگو و آن را نگو؟

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد.

انتقاد توئیتری زاکانی از ربیعی /‌نمک به زخم مردم نپاشید
نماینده مردم تهران در یک توئیت به اظهارات اخیر ربیعی، سخنگوی دولت درباره وضع زندگی مردم واکنش نشان داد. علیرضا زاکانی در حساب شخصی‌اش در توئیتر با نقل بخشی از اظهارات علی ربیعی سخنگوی دولت مبنی بر اینکه «ادعا نمی‌کنم امروز جامعه خوشحال از زندگی خود است، اما علتش را هم بگویید که اگر این دولت نبود وضع صد برابر خراب‌تر می‌شد»، نوشت: به ایشان مشفقانه باید گفت، اگر زخم مردم را التیام نمی‌بخشید لااقل نمک بر آن نپاشید. امروز نیاز به کار است نه حرف درمانی و فرافکنی
 
ادعای زائری و ارتباط پرونده طبری با فوت معاون اول سابق قوه قضاییه
محمدرضا زائری با پیگیری پرونده طبری در توییتر نوشت: باید پرونده فوت آقای مروی را بررسی کنند که چه طور بعد از درافتادنش با اکبر طبری و برخی دیگر از باند گسترده فساد، از معاون اولی قوه قضاییه استعفا داد و یکباره ناپدید شد!
 
طلایی: مردم از وضعیت کنونی خسته‌اند
مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «تقریبا در تمامی ادوار شاهد یک دو قطبی انتخاباتی بوده‌ایم که ممکن است در انتخابات ۱۴۰۰ این کلیشه شکسته شود و یک انتخابات یک‌قطبی را تجربه کنیم و اگر نخبگان سیاسی بر اساس منافع و مصالح ملی رفتار کنند مشارکت حداکثری هم پدید می‌آید». او درباره حضور یا عدم حضور ظریف و رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: «آقای ظریف از قبل هم گفته بود که در انتخابات حاضر نمی‌شود و گویا برنامه آقای رئیسی کماکان در قوه قضائیه است و با این اوصاف به‌نظر می‌رسد که باید شاهد چهره‌های دیگر باشیم». طلایی احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات را هم این‌گونه روایت کرد: «اگر آقای لاریجانی نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شود و اگر اصلاح‌طلبان نتوانند یک نامزد کاملا اصلاح‌طلب ارائه کنند، به احتمال زیاد آن‌ها به‌سمت او می‌روند و از او حمایت می‌کنند». طلایی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ با مطرح‌کردن افرادی، چون نوبخت، واعظی یا جهانگیری نقش‌آفرینی کند و نسبت اصلاح‌طلبان با دولت در سال آینده چگونه خواهد بود، تصریح کرد: «اصلاح‌طلبان با دولت نسبت فاصله‌داری ندارند اگرچه در چندوقت اخیر سعی کرده‌اند که خود را از دولت جدا و به افکار عمومی چنین القاء کنند که هیچ مسئولیتی در قبال آنچه بر سر کشور آمده است، نداشته‌اند، اما شاید خودشان هم بدانند که مردم با چنین سیاسی‌کاری‌هایی فریب نمی‌خورند و می‌دانند که مسئولیت وضع موجود با دولت و اصلاح‌طلبان حامی دولت است. از سوی دیگر شانسی هم برای دولت وجود ندارد، زیرا مردم با گوشت و پوست و استخوانشان نتیجه سیاست‌های نادرست دولت را حس کرده‌اند و دیده‌اند که عملا کشور به تعطیلی کشیده شده است. آقای روحانی به وزیرش دستور می‌دهد که مشکل افزایش قیمت مسکن حل شود و من می‌گویم که آقای روحانی اصلا چرا گذاشتید که وضع به اینجا برسد که در سال آخر دستور بدهید که حل شود؟» او درخصوص دستورات تلفنی روحانی به وزرا ادامه داد: «کشور را نمی‌شود با کنایه‌های توئیتری و دستورات تلفنی اداره کرد. مردم به ستوه آمده‌اند و آقای رئیس‌جمهور هنوز با دستورات تلفنی می‌خواهد مشکلات گسترده مردم و کشور را حل کند. من نمی‌فهمم که چه معنی دارد که قیمت مسکن ۳۰۰ درصد نواسان داشته باشد؟ منی که با تمام وجودم انقلاب اسلامی را دوست دارم می‌گویم که این نوع عملکرد دولت به صلاح کشور و انقلاب نیست. ما باید زبان مردم باشیم و مردم از وضعیت کنونی خسته‌اند؛ به همین دلیل به آقای روحانی و دیگر مسئولان دولت می‌گویم کاری نکنید که با خاطره تلخ از مردم جدا شوید».
 
پیش‌بینی یک اصلاح‌طلب از نقشه انتخاباتی احمدی‌نژاد
یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی معتقد است: اگر احمدی نژاد اراده بر آمدن کند به او پیغام خواهند داد که نیاید و اگر هم بیاید برای شورای نگهبانی که آقای هاشمی را به راحتی رد صلاحیت کرد، عدم تایید او کار سختی نیست. در مجموع معتقدم زمینه رقابت به شخص احمدی نژاد داده نخواهد شدعبدالله ناصری، تحلیل گر سیاسی در ارزیابی خود از گفته‌های جدید احمدی نژاد پیرامون حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بر اساس یک رسالت ملی، به خبرنگار «انتخاب» گفت: «نیازی به این نیست که حضور آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس یک منطق باشد. او از آغاز نشان داد با رفتار مدیریتی خود که به نوعی صاحب این کشور و این مردم است. خصوصا آنکه در دوره‌ی ریاست جمهوری خود رقیبان و مخالفان خود را فراتر از یکی دو نفر می‌دانست و از طرف دیگر عملکرد ضعیف و بد آقای روحانی صحت ادعای احمدی نژاد را تقویت کرده است. ما نقش نسبتا مؤثری جریان منتسب به او را در انتخابات مجلس یازدهم دیدیم؛ بنابراین به نظر من با شرایط کشور وضعیت اقتصادی مردم حضور احمدی نژاد منطق خودش را دارد.» وی در ادامه پیرامون این‌که آیا احمدی‌نژاد آن‌چنان که طرفداران او ادعا می‌کنند دارای پایگاه اجتماعی ویژه است افزود: «محمود احمدی نژاد هیچ وقت بی پایگاه نبوده و علی رغم مدیریت ۸ ساله او در کشور که فاسدترین دوران و ناکارآمدترین دوران اجرایی کشور در تاریخ ۲۰۰ ساله بوده، اما چون در سال‌های آخر و بعد از آن هم کماکان با گفتمان انقلابی و هم با گفتمان اصلاحی به مقابله پرداخت و به روشنی کانون‌های اصلی قدرت را نشانه گرفت، پایگاه اجتماعی او تضعیف نشده است. به علاوه عملکرد بسیار بد آقای روحانی و تیم ایشان زمینه اجتماعی احمدی نژاد را تقویت کرده است.» این فعال سیاسی اصلاح طلب در بخشی دیگر از گفته‌های خود پیرامون احتمال تایید شدن احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصریح کرد: «اساسا بر این باور هستم کانون‌های اصلی قدرت سیاسی با دو بار رییس جمهور شدن یک فرد مخالف هستند بنابراین اگر احمدی نژاد اراده بر آمدن کند به او پیغام خواهند داد که نیاید و اگر هم بیاید برای شورای نگهبانی که آقای هاشمی را به راحتی رد صلاحیت کرد، با او نیز چنین می‌کند. رد صلاحیت احمدی نژاد کار سختی نیست و در مجموع معتقدم زمینه رقابت به شخص احمدی نژاد داده نخواهد شد. اگر هم صلاحیت او تأیید شود و رقابت درون اصولگرایان با اصلاح طلبان قدرت محور خلاصه شود. احمدی نژاد حتما شانس مسلم پیروزی نیست، ولی رأی معناداری خواهد داشت.»
 
توصیه به سردار آزمون: همین جا بمان!
عضو پیشین تیم ملی فوتبال روسیه به سردار آزمون توصیه کرد در تیم زنیت سنت پترزبورگ بماند. به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، موضوع داغ این روز‌های تیم‌های روسی، موضوع انتقال احتمالی سردار آزمون گلزن ۲۵ ساله ایرانی است. بازیکنی که از ماه‌ها قبل گزینه خرید تیم‌های بسیاری در اروپای غربی بوده است. در این مورد، آندری تیکونوف فوتبالیست پیشین تیم ملی روسیه نظرش را به عنوان یک کارشناس بیان کرده است. او در مصاحبه با اسپورت بیزینس گفت: وقتی در مورد آزمون صحبت می‌کنیم، باید گفت که او می‌تواند در هر لیگی بازی کند. وی افزود: آزمون بازیکنی با عزم و توانایی بالاست. سرعتش زیاد است، با سر خوب بازی می‌کند و راه به جلو را خوب می‌داند. تیکونوف ادامه داد: با این حال گمان می‌کنم برای او بهتر خواهد بود که به خاطر حضور زنیت در لیگ قهرمانان، همین جا بماند و به تیمی بزرگتر نرود. این پیشکسوت معتقد است، که آزمون نقش مهمی در تیم زنیت دارد.
 
انتشار اسنادی از آپارتمان گران قیمتی که طبری از نجفی گرفت
اسنادی از ملکی در مجتمع سانا منتشر شده است که از انتقال آن از نجفی به طبری و انتقال واحدی از طبری به دخترش خبر می‌دهد. به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، یکی از اتهامات اکبر طبری در جلسات گذشته دادگاه وی دریافت ملکی گران قیمت در مجتمع سانا واقع در قیطریه تهران بود، این اتهام را نماینده دادستان توضیح داد. وی بیان داشت: یکی از رشوه‌هایی که طبری دریافت کرده ملک سانا است، سانا یک مجتمع بزرگ تجاری اداری است و الان متری ۵۰ میلیون تومان است. آقای طبری یک واحد را به نام خود می‌خرد و واحد روبرویی نیز به نام پسر آقای نجفی است که این ملک نیز در تصرف آقای طبری بوده است تا جایی که به دختر او اختصاص داده‌اند و آن را برای کار عکاسی دختر‌شان در نظر گرفته بودند. نماینده دادستان افزود: آقای طبری در ابتدا مدعی بود ملک برای او نیست، اما با مراجعه به اتحادیه عکاسان متوجه شدیم طبری ملک را به دخترش اجاره داده، شما اگر مالک نیستید چگونه ملک را اجاره دادید؟ در ادامه طبری عنوان کرد من مالک هستم و فقط این دو واحد را با آقای نجفی عوض کردیم. حال با انتشار اسنادی مشخص شد املاک یاد شده از نجفی به طبری منتقل و از طرف طبری به دخترش اجاره داده شده است.
 

دادستان کل کشور: منصوری باید در دادگاه، پاسخگوی اتهاماتش باشد
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در درباره اتهاماتی که علیه متهم منصوری در پرونده طبری مطرح می شود گفت: او هم به عنوان یک متهم باید بیاید در دادگاه از خود دفاع کند هر چه که دفاع مستند باشد ان شاء الله دادگاه بر اساس آن رای خواهد داد. دادستان کل کشور در حاشیه جلسه دیوان عالی کشور و در جمع خبرنگاران با اشاره به دادگاه اکبر طبری اظهار کرد: در رابطه با پرونده آقای طبری و به لحاظ اینکه دادگاه او در حال جریان است مسائلی را که لازم باشد سخنگوی قوه قضائیه مطرح کرده است.دادستان کل کشور ادامه داد: به لحاظ آنکه ممکن است این پرونده هر روز تغییر و تحول پیدا کند و اطلاعاتم باید به روز باشد من به این سوال جواب نمی‌دهم صبر کنید تا انشاالله پرونده به پایان برسد.

انتقال کرونا از طریق لباس، بهانه‌ای شده که زنان و دختران، شال و روسری را شل و وارفته روی سر بگذارند
حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد طی یادداشتی نوشت: «بدحجابی که ناشی از بی‌حیایی است، منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، خانوادگی و فردی است. اگر چه طیف گسترده‌ای از افراد بی‌حجاب یا بدحجاب این حقیقت را متحجرانه می‌دانند و تمسخر می‌کنند، اما نظر کارشناسان در حوزه‌های مختلف جامعه‌شناسی، روانشناسی و حتی جرم شناسی چیز دیگری است. تابستان بار دیگر در حال فرا رسیدن است و با گرم شدن هوا بازار بی‌حیایی باز هم رونق گرفته و زنان و دختران زیادی با پوشش زننده و بعضاً کشف حجاب، در سطح شهر و در وسایل نقلیه دیده می‌شوند! به نظر می‌رسد این ویروس [کرونا] و راه‌های انتقال آن از طریق البسه، بهانه‌ای شده است که افراد قانون شکن به این بهانه که ممکن است برخورد شال یا روسری با سر، صورت و چشمان‌شان باعث انتقال ویروس شود، شال و روسری را چنان شل و وارفته روی سر بگذارند که با چند قدمی برداشتن از سرشان بروی شانه‌ها بیفتد در حالی‌که باز هم فقط برای دل خودشان موها را آرایش کرده و به انواع رنگ‌ها زینت کرده‌اند!

واکنش استاندار خوزستان به اتهام همسرش درباره دریافت ۲۰۰ هزار دلار از مدیرعامل سابق «هفت تپه»
ایسنا نوشت: آنچه اسم مریم محبی را به عنوان همسر استاندار بیشتر بر سر زبان‌ها انداخت، انتشار اتهامی مبنی بر پرداخت ۲۵ هزار دلار و یا ۲۰۰ هزار دلار از سوی امیر اسد بیگی، مدیرعامل سابق کشت و صنعت هفت تپه به واسطه شخصی به نام علی اکبر میرزایی به همسرش در دادگاه مفسدان اقتصادی و ارزی برای سفر خارجی است. شریعتی که می‌گوید بار‌ها به واسطه تخصص علمی‌اش، به عنوان دکتری ژنتیک انسانی، دانش آموخته دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران در کنگره‌های علمی خارج کشور و گاه به همراه همسرش حضور یافته، معتقد است، " نیازی به دریافت پول به هر عنوانی و نیز برای سفر خارجی نداشته و اعلام کرده است که تمام اسنادش در آژانس‌های هواپیمایی موجود است. "شریعتی می‌گوید که "او و همسرش نه فردی به نام میرزایی را می‌شناسند و نه از احدی پولی دریافت کرده اند. “ او با اشاره به حضور همسرش در دادسرا و روبرو کردن او با این فرد که اعلام کرده بود چنین فردی را نمی‌شناسد، تصریح کرد، پرونده‌ای و کیفرخواستی در ارتباط با همسر وی وجود ندارد. دادستانی نیز با دادن اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرده و اگر فردی مدرکی حقوقی، شرعی، قانونی و قضایی مبنی بر موضوع اتهام وارده به همسرش دارد، ارائه کند. وی ادامه داد: او و همسرش در طول مدت فعالیتش در مقام استاندار از هیچ شخص و نهادی هیچ پول رایجی دریافت نکرده است و آبروی نظام را آز آبروی خودش مقدم‌تر دانسته است. کسی که شرافت دارد دست به چنین اقدامی نمی‌زند چه نیازمند باشد و چه نیاز نداشته باشد، چه برسد به بنده که نیازی هم نداشتم.

نمازجمعه تهران از ۶ تیر اقامه می‌شود
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص اقامه مجدد مراسم عبادی - سیاسی نماز جمعه در سراسر کشور و شهر تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اینکه ششم تیرماه، زمان بازگشایی رسمی نمازهای جمعه در مناطق زرد است، اقامه نماز جمعه این هفته هم در این مناطق، با هدف استقبال از روند بازگشایی، منوط به اجماع مسئولان ذیربط و حوزه های تخصصی شهرستان ها، در خصوص آمادگی کامل پایگاه های نمازجمعه برای اجرای دقیق پروتکل بهداشتی خواهد بود.

اژه‌ای: برای رییس سابق قوه قضائیه و من احراز نشد که طبری متخلف است
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به پرونده اکبر طبری گفت: برای بسیاری از معاونین عالی قوه، رییس پیشین و حتی من احراز نشد که ایشان متخلف است وگرنه حتما اقدامی می‌کردیم. محسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در ارتباط با پرونده اکبر طبری گفت: عده‌ای می‌پرسند آقای طبری در مراجع قضایی چقدر از فسادش به دیگران سرایت کرده و اعمال نفوذ کرده؟ باید گفت تحقیقات زیادی شده، بسیاری از افراد با ایشان همکاری کردند اما بسیار موارد نادری بوده است. در بین قضات، ۲ قاضی شاغل و بازداشت شده و ۲ قاضی بازنشسته مربوط و دخیل در این پرونده داشتیم.وی افزود: هم‌چنین تعدادی وکیل و دلال هم در این پرونده دخیل بودند و مجموعا ۲۱ نفر مربوط به اکبر طبری تحت تعقیب قرار گرفتند. معاون اول قوه قضائیه گفت: در پاسخ به این سوال که آیا ایشان فسادش آشکار و روشن بوده باید گفت ایشان مقدار زیادی پیچیده عمل کرده و بدون تحقیقات ۱ ساله، تخلفاتشان بروز و ظهور نداشته و فقط شایعاتی بوده است و در سال ۹۷، وقتی اطلاعات سپاه به میدان آمد سرنخ‌های جدیدی پیدا شد. وی اظهار کرد: برای بسیاری از معاونین عالی قوه، رییس پیشین و حتی من احراز نشد که ایشان متخلف است وگرنه حتما اقدامی می‌کردیم. 

نامه ۳ تن از چهره‌های پزشکی کشور به رییس جمهور درباره بازنگری روند جاری مقابله با کرونا
نامه ۳ تن از چهره‌های پزشکی کشور به رییس جمهور درباره بازنگری روند جاری مقابله با کروناایرج فاضل، محمدرضا ظفرقندی و مصطفی معین در نامه‌ای مشترک به رییس جمهور، ضمن ابراز نگرانی از اوج‌گیری مجدد کرونا و افزایش مناطق قرمز، بازنگری دولت در روند جاری را خواستار شدند. بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در نامه مشترک رییس مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی، رییس کل و رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی ضمن تشکر و تقدیر از مساعی دولت و به ­ویژه مسئولین وزارت بهداشت، جامعه پزشکی و پرستاری در پاندمی بیماری کووید ۱۹، آمده است: نگرانی موجود از اوج‌گیری مجدد بیماری و افزایش مناطق قرمز در کشور که علاوه بر آسیب جانی و سلامت مردم، موجب هدر رفتن زحمات ارزشمند جامعه پزشکی کشور و فرسودگی کادر درمان خواهد شد، ضرورت عنایت ویژه و بازنگری دولت به روند جاری را ایجاب می­‌کند.

مطهری: مگر نماینده بچه دبستانی است که به او بگویند این را بگو و آن را نگو؟
علی مطهری با اشاره به نظارت استصوابی گفت: همین کاری که الآن دارند می‌کنند، نظارت استصوابی، این سختگیری‌ها، هرکس حرف می‌زند بگذاریم کنار، اینها چیست؟ باید بنشینیم و بحث کنیم با این آقایان. واقعاً راه حفظ انقلاب این است! آقای شمخانی جلسات خوبی گذاشت. آقای صادقی تشریف داشتند. از گروه‌های مختلف سیاسی تند و کند دعوت کرده بود و همه حرفها آنجا گفته می‌شد، راه‌حل‌ها داده می‌شد، انتقادها می‌شد. اگر همین روش را ادامه دهند و حرفها گفته شود و جواب دهند، خوب است. مثلا مناظره‌ای با آقای جنتی بگذارند و بگویند این چه روشی است که دارید، چه کسی گفته این روش درست است؟ مجلسی که نماینده‌ها از یک قشر خاصی از مردم است آخر این مجلس نیست! مجلس باید نماینده کل مردم باشد. من در مجلس هم گفتم حتی این قشر سهل‌انگار نسبت به دین هم باید نماینده داشته باشند و حرف آنها هم مطرح شود. من نمی‌گویم فاسد یا فاسق بیاید مجلس، ولی افرادی که نظر آن بخش از جامعه را هم مطرح می‌کنند باید در مجلس باشند. اشکال ندارد. در مجلس نظراتی که برخلاف نظرات رسمی نظام است گفته شود، هیچ عیبی ندارد. او حرفش را بزند فردا دیگری جوابش را می‌دهد. مجلس یعنی همین. ولی اینها می‌گویند همه باید تعریف و تمجید کنند، همه باید یک چیز بگویند، همه باید نظر رسمی نظام را تکرار کنند. این اشتباه است. بگذارید مردم احساس کنند حرف آنها هم گفته می‌شود، آزادی است، تضارب آراء است، حالت طبیعی دارد، یکی می‌گوید دیگری جواب می‌دهد، نه این که به صورت مصنوعی باید همه یک چیز بگوییم. این دفعه خیلی رک می‌گفتند باید این را بگویید. یعنی چه؟! مگر نماینده بچه دبستانی است که این را باید بگویی و آن را نگویی؟! این چه سیاستی است!؟

اختلاس ۱۰۰ میلیاردی کارمند بیمه در تهران
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از اختلاس کارمند یکی از شرکت‌های بیمه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
سردار علی ذوالقدری گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس امنیت عمومی تهران مبنی بر اختلاس یکی از شرکت های بیمه گر به شکایت مدیر عامل شرکت؛ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت مشخص شد یکی از کارمندان مالی شرکت بیمه گر با سوء استفاده از اختیارات قانونی خود و با افتتاح ۲۷ حساب بانکی، مبالغ فراوانی از مطالبات شرکت بیمه را به حساب شخصی خود واریز کرده است. بر اساس اعلام سایت پلیس، رییس پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه پس از اخذ مجوز قضائی فرد متخلف ، ۲۵ خرداد ماه دستگیر شد، اضافه کرد: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارک در بازجویی های فنی به بزه انتسابی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اقرار کرد که پس از تکمیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

هزینه‌های بیمارستانی در صدر شکایات مردم
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با بیان اینکه عمده شکایات از بیمارستان‌‌ها به نحوه پرداخت هزینه‌ها بازمی‌گردد، گفت: عمده شکایت مردم در ۳ ماه گذشته، در مورد بیمارستان‌هایی بود که خدمات بستری بیماران کرونا انجام می‌دادند.دکتر محمدحسین حیدری در نشست خبری در استودیو سلامت وزارت بهداشت ضمن تأکید بر تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم و اصناف، اظهار کرد: هم‌وطنانی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند، در واقع به وزارت بهداشت و کادر درمان کشور کمک می‌کنند، چراکه با رعایت دقیق اصول بهداشتی، تعداد مبتلایان جدید پیدا نکرده و فشار کاری کادر درمان چندین برابر نمی‌شود.وی در خصوص بیشترین شکایات مردم در دوره کرونا، تصریح کرد: عمده شکایت مردم در سه ماه گذشته، در مورد بیمارستان‌هایی بود که خدمات بستری بیماران کرونا انجام می‌دادند. عمده این شکایات نیز به نحوه پرداخت هزینه‌ها بازمی‌گردد؛ اگر شکایتی از سوی مردم مطرح باشد، می‌توانند آن را با سامانه 190 در میان بگذارند.

منبع:تابناک



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*