اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300792
تاریخ انتشار: 1399/03/31 23:20
سازمان بیمه سلامت:
.

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اعلام کرد که دفترچه بیمه سلامت بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آنها دارای نسخ سفید است نیازی به تعویض ندارد و این افراد می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و خدمت مورد نظر را دریافت کنند.
به گزارش سازمان بیمه سلامت، کوروش فرزین روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و به منظور اجتناب از شیوع ویروس کرونا، با توجه به اتمام اعتبار دفترچه‌های بیمه مشمولان سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۳۱ خرداد ۹۹، بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آنها دارای نسخ سفید است، می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید، به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و خدمت مورد نظر را دریافت کنند.
وی افزود: بدیهی است آن عده از بیمه شدگان که دفترچه بیمه سلامت آنها فاقد نسخ سفید بوده و مشمول پوشش بیمه‌ای هستند، ملزم به تمدید دفترچه و مراجعه به دفاتر پیشخوان هستند.
به گزارش ایرنا، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، سازمان بیمه سلامت اعتبار دفترچه‌های بیمه را جهت کاهش تردد بیمه شدگان تمدید کرد. از طرف دیگر طرح‌هایی مانند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در راستای کاهش کاربرد دفترچه کاغذی در دستور کار این سازمان قرار دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*