اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300842
تاریخ انتشار: 1399/04/05 23:54
دختر خاله و پسر خاله جوان در اقدامی عجیب و مرموز در سد گدار مسجد سلیمان به زندگی خود پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از رکنا، صبح روز سه شنبه 3 تیرماه سال جاری جسد دختر و پسر جوانی که با طناب دستانشان را به هم گره زده بودند از رودخانه سدگدار بیرون کشیده شد و در بررسی ها ابتدایی اعلام شد که این دختر خاله و پسرخاله به یکدیگر علاقه داشتند و با توجه به مخالفت خانواده هایشان برای ازدواج دست به این خودکشی همزمان و عاشقانه زده اند.


خودکشی عجیب و عاشقانه دختر خاله و پسر خاله
حسین مولایی رییس هلال احمر مسجد سلیمان به رکنا گفت: بهزاد 22 ساله و زینب 18 ساله از اهالی شهرستان اندیکا بودند که صبح روز دوشنبه 2 تیرماه همراه هم به کنار روخانه آمدند و در برابر دیدگان اهالی منطقه دست به خودکشی می زنند که این ماجرا خیلی زود به هلال احمر گزارش شد و نیروهای امدادی به سرعت در محل حاضر شدند.
وی افزود: این دختر و پسر جوان قبل از خودکشی دستانشان را با یک طناب به هم بسته بودند و یک وصیت نامه نیز در کنار روخانه گذاشته بودند، حتی تلاش شاهدان ماجرا برای نجات جان آنها نتیجه نداشت تا اینکه پس از یک روز جسد آنها از رودخانه بیرون کشیده شد.
عشق پنهانی دخترخاله و پسرخاله
خبرنگار رکنا در پیگیری از این حادثه تلخ اطلاع پیدا کرد که خواهر بهزاد و برادر زینب سالها قبل با هم دیگر ازدواج کردند و مادر زینب نیز سال گذشته به خاطر مشکلات اعصاب و روان دست به خودکشی زده است.
هیچ یک از اهالی این منطقه از عشق و علاقه دخترخاله و پسرخاله اطلاع نداشتند و خانواده های این دختر و پسر جوان نیز هنوز نمی دانند چرا زینب و بهزاد دست به خودکشی زده اند.
بهزاد و زینب صبح روز دوشنبه از خانه خارج شده و روستای سدگدار که در 5 کیلومتری محل زندگی شان است رفته و بهزاد در تماس به برادرش می گوید که ما فرار کردیم و می خواهیم خودکشی کنیم.
بهزاد با بستن یک طناب مشکی رنگ به دستان خودش و زینب به سمت سدگدار رفته و قبل از اجرای نقشه شان گوشی های موبایلشان را بیرون آب گذاشته و روی یک سنگ نوشت: « گناه ما پای شما اگر جنازه مان را کنار هم دفن نکنید»، بهزاد بعد از نوشتن این دست نوشته با زینب به داخل سد گدار رفته و به زندگی خودشان پایان می دهند.
ناگفته های پدر داغ دیده
عباس خداوردی در خصوص خودکشی پسرش به خبرنگار رکنا گفت: هیچ یک از اعضای خانواده و بستگان در جریان اینکه بهزاد و دختر خاله اش بهم علاقه دارند، نبودند و هیچ وقت درباره ازدواج نیز با ما صحبت نکرده بودند و نمی دانیم چرا پسر و دخترخاله اش دست به این کار زدند.
وی افزود: روز دوشنبه بهزاد به برادرش اطلاع داد که همراه زینب فرار کردند که فردای آن روز جسد آنها را در سد گدار پیدا شد.
پدر بهزاد ادامه داد: پسرم اگر مطرح می کرد که قصد دارد با دخترخاله اش ازدواج کند هیچ مخالفتی نبود و حتی دخترمان نیز با برادر زینب که دختر خاله و پسرخاله هستند در گذشته با هم ازدواج کرده اند و رابطه خوبی بین فامیل است..
ماجرای عشق و مخالفت خانواده برای ازدواج دروغ است
جبار، پسر دایی زینب و بهزاد به خبرنگار رکنا گفت: بهزاد به من زنگ زد و اطلاع داد ما فرار کردیم و ادعا کرد که می خواهیم خودکشی کنیم و دستانمان را به هم می بندیم و به داخل رودخانه سد می رویم،  پس از آن دیگر اطلاعی از آنها نداشتیم تا اینکه جسدشان پیدا شد.
وی افزود: ماجرای علاقه و مخالفت خانواده ها به ازدواجشان کاملا دروغ است چون هیچ یک از اعضای خانواده هایمان و فامیل در جریان علاقه و تصمیم آنها به ازدواج نبودند و هنوز برای خودمان جای سوال دارد که چرا زینب و بهزاد دست به این کار زدند. اگر ماجرای ازدواج هم مطرح می کردند هیچ کسی با آنها مخالفت نمی کرد.
پسردایی زینب و بهزاد عنوان کرد: آخرین جمله ای که از بهزاد شنیدم این بود که این دنیا به ما وفا نکرد. باور کنید هیچ مشکل خانوادگی نداشتند و حتی خواهر و برادرهایشان نیز از ماجرای علاقه آنها اطلاع نداشتند.
جبار ادامه داد: ما می دانیم چه کسی این ادعای دروغ را مطرح کرده که از سوی مقام قضایی پیگیر ماجرا خواهیم بود چون بهزاد و زینب مثل خواهر بودند هیچ وقت درباره علاقه شان حرفی نزدند و اگر آنها ماجرای ازدواج و علاقه شان را مطرح می کردند خانواده ها هیچ مخالفتی با این ماجرا نداشتند و از مردم می خواهیم به شایعات توجه نکنند چون هنوز برای ما مشخص نشده که چرا آنها دست به خودکشی زدند و ماجرای خودکشی به خاطر مخالفت خانواده ها به ازدواج آنها کاملا دروغ است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*