اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300850
تاریخ انتشار: 1399/04/06 13:25
نهادها و گروه‌های حامی آسیب دیدگان کرونا نیاز است به رانندگان حوزه حمل ونقل توجه داشته باشند چراکه درآمد رانندگان بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شوشتر با اشاره به ابتلای رانندگان تاکسی زیادی به ویروس کرونا گفت: سه راننده در هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.


علیرضا تقی‌پور بیرگانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: رانندگان تاکسی‌های شهری در طول روز با افراد زیادی در تماس هستند و به همین دلیل بیش از دیگران در معرض بیماری‌های ویروسی قرار دارند.
وی ادامه داد: نهادها و گروه‌های حامی آسیب دیدگان کرونا نیاز است به رانندگان حوزه حمل ونقل توجه داشته باشند چراکه درآمد رانندگان بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید:

اعطای وام به رانندگان آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا /جزئیات



مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شوشتر گفت: خدمات دهی به مردم با این شرایط تعطیل نشده و طرح فاصله گذاری اجتماعی از اواسط فروردین ماه در تاکسی‌ها با نصب کاور جداکننده اجرایی شد.
وی افزود: به دلیل انتقال سریع این ویروس، رانندگان و شهروندان در سفرهای درون شهری ضمن رعایت نکات بهداشتی به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران حتما از ماسک استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شوشتر با اشاره به ابلاغیه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور مبنی بر استفاده از ماسک و رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی حین خدمات گفت: رانندگان تا رسیدن به وضعیت سفید در شهرستان نسبت به رعایت بهداشت و طرح فاصله گذاری اجتماعی با حذف یک مسافر و لزوم توجه بیشتر به سلامت خود و مسافران اقدام کنند.
وی افزود: درصورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، بازرسان تاکسیرانی اقدامات باز دارنده‌ای چون هدایت پارکینگ و جرایم مالی انجام می‌دهند.
تقی‌پور با قدردانی از زحمات و تلاش‌های این صنف خدوم به خصوص در رعایت پروتکل بهداشتی در ایام خاص، گفت: برای خدمات دهی بهتر به مشارکت و همراهی بیشتر مردم نیاز داریم.
وی افزود: شهروندان درصورت داشتن شکایت از کرایه بیش از نرخ مصوب و رعایت نکردن بهداشت از سوی رانندگان تاکسی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۰۶۱۳۶۲۲۸۳۱۰ اطلاع دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*