اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300871
تاریخ انتشار: 1399/04/10 00:00
در جلسه با اعضای "کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ایمیدرو" مطرح شد:
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: "صداقت" در کلیه فعالیت های ایمیدرو و شرکت های تابعه، به عنوان یک اصل مورد توجه است و در این زمینه این اولویت باید به عنوان یک عنصر پایدار در ایمیدرو مورد توجه باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور در جلسه "کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ایمیدرو" افزود: هدف ایمیدرو، صداقت است در این زمینه صراحت، شفافیت و عدالت در امور، از الزامات ما در مجموعه های تابعه است.


وی گفت: ایمیدرو از مجموعه های توانمند کشور است و این سازمان در تمام بخش ها همچون زیربناها، تحقیق و پژوهش، صادرات، ارزآوری، تولید، فروش، وصول مطالبات و.... رشد داشته است. رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه رویکرد مهم این سازمان ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار است، تصریح کرد: این عملکرد و توانمندی باید در زندگی بومیان ساکن در محدوده طرح های معدن و صنایع معدنی، تاثیرگذار و احساس شود.
تقویت بازرسی ها
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنانش از تقویت انجام بازرسی از شرکت های تحت پوشش این سازمان خبر داد و عنوان کرد: حجم فعالیت های ایمیدرو بالا است و بنابرین این کارگروه، می تواند بازوی اجرایی ما در سیستم باشد.
غریب پور ادامه داد: انجام بازرسی در زمینه "عملکرد طرح های راهبری مدیریت پس از واگذاری"، "طرح احیای معادن کوچک مقیاس" و بازرسی از عملکرد در اکتشاف، در دستور کار بخش بازرسی ایمیدرو باشد.
وی گفت:"انجام درست؛ کارِ درست" را از رویکردهای هیات عامل ایمیدرو خواند و گفت: به دنبال اصلاح سیستم هستیم تا این سازمان توسعه ای به عنوان یک سازمان کارآمد و سلامت، الگو باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*