اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300912
تاریخ انتشار: 1399/04/14 21:03
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
استفاده از ماسک در اجتماعات و در محل‌های سرپوشیده اجباری است و اگر کسی رعایت نکرد متخلف است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در استان به 21 نفر خبر داد و گفت: این بیمار 94 ساله، ساکن شهرستان گچساران بود که متاسفانه بر اثر ابتلا به کرونا و به علت داشتن بیماری زمینه ای دیابت، فشارخون و روماتیسم مفصلی جان خود را از دست داد.


پرویز یزدانپناه افزود: در چهاردهمین روز از تیرماه سالجاری، 135 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 49 نفر از آنها مبتلای قطعی و مابقی مشکوک به ابتلا هستند.
 وی با اشاره به اینکه 9 بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1233 مورد گزارش شده است.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روزهای گذشته در حال افزایش است.
نمره قبولی یزدان پناه و علوم پزشکی استان
 یزدانپناه با بیان اینکه انتظار این است به گونه‌ای وارد پیک شویم که امکانات درمانی جوابگو باشد تا مرگ و میر کمتر شود، یاد آور شد: استفاده از ماسک در اجتماعات و در محل‌های سرپوشیده اجباری است و اگر کسی رعایت نکرد متخلف است.
 وی ابراز داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  و عدم حضور در تجمعات لازمه رعایت حقوق سایر شهروندان می‌باشد.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: با توجه به وضعیت قرمز و یا هشدار در استانهای مجاور تمنا داریم از مسافرت‌های درون استانی و برون استانی خودداری شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*