اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300950
تاریخ انتشار: 1399/04/17 18:43
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
دکتر پرویز یزدان پناه: امروز ۱۵۹ جواب تست کرونا از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد، که موارد و درصد مثبت مانند روز‌های قبل افزایش یافته است و حدود ۷۴ درصد موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه و مابقی موارد در بویراحمد، چرام، باشت و لنده بودند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه امروز یک بیمار کرونایی هم استانی با سابقه بیماری آسم فوت کرد و شمار فوت شدگان کرونای استان به ۲۴ نفر رسید.
دکتر پرویز یزدان پناه افزود: در هفدهمین روز از تیرماه، ۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۴۴۵ مورد گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: امروز ۱۵۹ جواب تست کرونا از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد، که موارد و درصد مثبت مانند روز‌های قبل افزایش یافته است و حدود ۷۴ درصد موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه و مابقی موارد در بویراحمد، چرام، باشت و لنده بودند.
وی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی مانند شست و شوی مکرر دست‌ها، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مسافرت نکردن به استان‌های مجاور که همه در وضعیت قرمز و یا هشدار هستند، عدم حضور در تجمعات، عدم حضور در ادارات، نهاد‌های اقتصادی و مراکز بهداشتی درمانی به جز در موارد ضروری را از اقدامات مهم در پیشگیری از ابتلا به این بیماری عنوان کرد.
دکتر یزدان پناه یادآور شد: مردم نباید تصور کنند که با زدن ماسک احتمال ابتلا به این بیماری کاملا از بین می‌رود و برای کنترل و پیشگیری از کرونا باید همه توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*