اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300994
تاریخ انتشار: 1399/04/22 01:00
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان نساجی امروز با تمام وجود جنگیدند و بازی سختی بود با توجه به هوای گرم و شرجی که در آبادان است ولی در مجموع بچه‌ها بازی خوبی ارائه دادند.

پایگاه خبری عصرجهان- محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت بازی بسیار خوبی ارائه داد و به هر حال به مجموعه این تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان نساجی امروز با تمام وجود جنگیدند و بازی سختی بود با توجه به هوای گرم و شرجی که در آبادان است ولی در مجموعه بچه‌ها یک بازی خوب ارائه دادند.



وی ادامه داد: می‌توانستیم در مجموع برنده بازی باشیم. سومین بازی خارج از خانه ما بود که پشت سر هم انجام داده بودیم شاید بخت و شانس با ما یار نبود که بتوانیم سومین برد را به دست بیاوریم ولی در مجموع بازی بسیار خوبی شد هم تیم حریف و تیم ما موقیعت های خوبی روی دروازه‌ها به وجود آوردیم ولی موقعیت‌های ما بیشتر بود و امیدوارم بچه‌ها در بازی‌های آینده قدر این فرصتها را بدانند تا بتوانیم حتی در زمین حریف هم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره برگزاری لیگ در دوران شیوع کرونا افزود: در مجموع که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که الان شروع شده ویروس وجود دارد و چه زمانی که بگذرد در ماه‌های آینده این ویروس را داریم به هر حال ورزشکاران و مجموعه باشگاه باید همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و الگویی برای مردم باشند تا این ویروس هر چه زودتر از بین برود باید بازی‌های ادامه پیدا کند تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود و انشاءالله به سلامت لیگ را به پایان برسانیم.

فکری در مورد بازی آینده تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:  نفت مسجد سلیمان یکی تیم‌های خوب لیگ است و نتایج خوبی گرفته است و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم سه امتیاز کامل این بازی را بگیریم.

وی در مورد قضاوت داور این دیدار گفت:‌ در یک ضد حمله‌ای که داشتیم روی بازیکنمان خطا شد که به نظرم باید داور کارت زرد می‌داد و بعد از بازی داور بازی قانون را برایم توضیح دادند. به هر حال این اعتراض ما و حریف به داوری طبیعی است و مشکل خاصی نبود و از تیم داوری تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد عدم حضور تیم فولاد در بازی هفته قبل اظهار داشت: ما آماده بازی بودیم رفتیم در زمین تمرین کردیم و گرم کردیم ولی حریفمان حاضر نشد و مقصر ما نبودیم در فوتبال ما دروغ نیست و همه راست می گوییم یکی از دلایلی که خیر و برکت در فوتبال زیاد شده است به خاطر همین دروغ نگفتن‌ها است و همین روش را ادامه بدهیم تا به چیزهایی که در فوتبال می خواهیم برسیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*