اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301008
تاریخ انتشار: 1399/04/24 13:53
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وضعیت شیوع کرونا در خوزستان همچنان قرمز است و برای خروج از این وضعیت هیچ پیش‌بینی وجود ندارد.

به گزارش دریافتی پایگاه خبری عصرجهان، سید مهدی علوی سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به کاهش موارد مبتلا در استان خوزستان در چند روز اخیر، نمی‌توان گفت که از وضعیت قرمز خارج شده‌ایم و پیش‌بینی مناسبی نیز برای زمان خروج از این وضعیت وجود ندارد.

وی افزود: همچنان ۲۷ شهرستان استان در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند و تا به امروز وضعیت ۱۲ شهر قرمز، چهار شهر نارنجی و ۱۱ شهر دیگر زرد اعلام شده‌اند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وضعیت شهرهای نارنجی استان نیز هم‌تراز با شهرهای قرمز است چراکه کاهش آمار مبتلایان در حد خروج از وضعیت قرمز نیست.

وی ادامه داد: وضعیت شیوع کرونا در استان تماماً به رفتار مردم بستگی دارد چراکه هر گونه رفتار مخاطره‌آمیز و شرکت در مراسمات و تجمعات، سیل جدیدی از آمار شیوع را در استان به راه خواهد انداخت.

علوی تصریح کرد: وضعیت قرمز استان پس از عید سعید فطر آغاز شد که همچنان عواقب رفتارهای پرخطر مردم در آن برهه، گریبان‌گیر وضعیت استان شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*