اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301132
تاریخ انتشار: 1399/05/15 00:34
گفته می‌شود یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تهران دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،ساعتی قبل یکی از سایت های ورزشی با انتشار خبری مدعی شد: یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که با پرونده باز شده پیرامون منابع و مصارف مالی باشگاه مرتبط بوده، از سوی نهاد‌های امنیتی بازداشت شده است.


خبر‌های تکمیلی حاکی از این است که فرد مورد نظر در پرسپولیس منصب حقوقی داشته، اما هنوز معلوم نیست در پرونده تخلفات مالی فوتبال چه نقشی داشته است.
یک منبع آگاه در پاشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: ۴ - ۵ روزی است اطلاعی از این مدیر نداریم.
اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت مدیر یکی از باشگاه‌های پایتخت
وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت یک نفر از مدیران میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت اطلاعیه‌ای صادر کرد.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت یک نفر از مدیران میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
"با عرض تبریک ایام مبارک دهه ولایت به اطلاع هواداران فهیم و پرشور فوتبال می‌رساند؛ ضمن تکذیب موارد مطرح شده در برخی از رسانه‌های معاند و در راستای مبارزه با فساد در ورزش با پیگیری‌های این وزارتخانه و اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات یک نفر از مدیران میانی یکی باشگاه ورزشی پایتخت با حکم مقامات قضایی بازداشت شد.
بدیهی است اقدامات لازم برای مبارزه با فساد در ورزش با قوت و قدرت و با هماهنگی مسئولین دو وزارت ورزش و جوانان و اطلاعات تداوم خواهد داشت/باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*