اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301188
تاریخ انتشار: 1399/05/23 02:41
واقعا گرفتن یک تصمیم ساده برای فرزندان این کشور اینقدر سخت است؟ این دیده شدن را چقدر دوست دارید؟ چرا هرکدام‌تان یک حرف می‌زنید؟

گفتند که کنکور یک ماه به عقب افتاده است و قرار است 31 شهریور برگزار شود. این خبر را همه رسانه‌ها کار کردند، تلویزیون هم خبر آن را خواند. هنوز آفتاب غروب نکرده بود که اعلام شد، ستاد ملی مبارزه با کرونا با تغییر زمان کنکور مخالفت کرده است و کنکور در همان تاریخ قبلی «روزهای ۲۹- ۳۰ و ۳۱ مرداد و یکم شهریور ماه» برگزار می‌گردد.
مصطفی داننده در عصرایران نوشت: همین گونه تصمیم می‌گیرید که وقتی بحث مدیریت جهان به میان می‌آید، خنده‌مان می‌گیرد. برای برگزاری یک کنکور هزار حرف می‌زنید و دو هزار تصمیم می‌گیرید و در آخر همان می‌شود که از روز اول قرار بود بشود.
واقعا گرفتن یک تصمیم ساده برای فرزندان این کشور اینقدر سخت است؟ این دیده شدن را چقدر دوست دارید؟ چرا هرکدام‌تان یک حرف می‌زنید؟ چرا اجازه نمی‌دهید یک تصمیم نهایی شود و بعد آن را اعلام کنید؟

معمول جهان این است که هنوز وقتی تصمیمی نهایی نشده است و ممکن است هر لحظه نظر تازه‌تری ارائه شود و یا قدرت بالاتری آن را وتو کند، صبر می‌کنند تا نظر آخر را بشنوند و بعد آن را اعلام کنند.
زیر باد کولر نشسته‌اید، چای و قهوه‌تان را می‌نوشید و برای دانش آموزانی که در گرمای استرس کنکور در حال آب شدن هستند تصمیم می‌گیرد. کنکوری‌ها چه گناهی کرده‌اند که گیر شما افتاده‌اند؟
 آنها در پر استرس ترین روزهای زندگی هستند. آن زمان که کرونا نبود، تحمل روزهای آخر کنکور سخت بود چه برسد به الان که هم باید هیجان کنکور را کنترل کرد و هم استرس کرونا را.
مسؤولان محترم از چند ماه پیش می‌دانستند قرار است کنکور در آخر مرداد برگزار شود. خیلی راحت و بدون هیچ استرسی می‌توانستند پروتکل‌های آن را بنویسند و در آخر مرداد بدون هیچ جنجالی آن را برگزار کنند.
قرار نبود کرونا برود. در هر حالتی آخر مرداد کرونا بود و شما آن را می‌دانستید. امکان نداشت از یک ماه پیش مقدمات این کار را فراهم کنید؟ حوزه‌ها را افزایش دهید و تمهیدات لازم را بیندیشید تا امروز هر ساعت یک تصمیم نگیرید.
واقعا اگر در خود قدرت تصمیم‌گیری نمی‌بینید و می‌دانید نمی‌توانید برای مردم کاری انجام دهید، صندلی قدرت را رها کنید و اجازه بدهید کسی کار را به عهده بگیرد که قدرت تصمیم‌گیری و اجرا کردن آن را دارد.
به خدا استعفا فقط برای زمانی نیست که مدیر جدید می‌آید و شما را نمی‌خواهد و برای اینکه ضایع نشوید و حکم برکناری نگیرید، استعفا می‌دهید. استعفا برای روزهایی است که توانایی انجام یک کار ساده و گرفتن تصمیم را ندارید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*