اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301197
تاریخ انتشار: 1399/05/23 17:03
جسد سوخته شده راننده تاکسی بی سیم یاسوجی که توسط فرد ویا افرادی به مقصد شیراز دربست بود در منطقه دشت ارژن شیراز پیدا شد.

خبر آنلاین نوشت: جسد سوخته شده راننده تاکسی بی سیم یاسوجی که توسط فرد ویا افرادی به مقصد شیراز دربست بود، در منطقه دشت ارژن شیراز پیدا شد.

 یکی از بستگان آن مرحوم در خصوص تشریح این حادثه ناگوار گفت: روز دوشنبه ۱۳ مردادماه نزدیک نیمه شب فردی با مراجعه به محل استقرار تاکسی‌های بی سیم درخواست یک ماشین با تاکید بر اینکه حتماً پژو باشد به مقصد شیراز را کرد.

 وی ادامه داد: از همین رو اتومبیل مقتول به عنوان دربست در اختیار آن شخص می‌گیرد و صبح روز سه شنبه ۱۴ مردادماه، خانواده وقتی جویای وی می‌شوند وچون تلفن همراه خاموش بوده همین باعث ایجاد نگرانی خانواده و بستگان می‌شود.

وی در ادامه‌ی تشریح این حادثه گفت: تلفن همراه مقتول آخرین بار در مسیر دشت ارژن شیراز روشن بوده و در نتیجه جستجو روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه، ماشین سوخته مقتول در کلانتری دشت ارژن پیدا و خانواده جهت شناسایی جسد سوخته شده به پزشکی قانونی مراجعه می کنندوطبق اطلاعات به دست آمده بعد از قتل جسد مرحوم را در درون خودرو به آتش کشیده‌اند و هم اکنون دلایل وشناساسی این حادثه ناگوار توسط پلیس جنایی شیراز در دست بررسی است.

 بر اساس همین گزارش؛ مقتول فرزند «شهید صیادی: است و اولین فرزند وی به زودی به دنیا خواهد آمد، ولی افسوس که هیچ وقت مهر و محبت پدر بودن را درک نخواهد کرد.

 خانواده مرحوم صیادی ضمن تقدیر و تشکر از سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و سرهنگ بالش زر رئیس پلیس آگاهی استان، عاجزانه درخواست کردند که با پیگیری دلسوزانه خود هم در درون استان و هم چنین با رایزنی با سردار حبیبی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس، نگذارند خون یادگار «شهید صیادی» در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و معمای پیچیده این حادثه فجیع هر چه زودتر مشخص گردد تا مرهمی باشد بر دل زجر کشیده خانواده آن مرحوم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*