اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3012
تاریخ انتشار: 1393/09/23 22:30
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
سید موسی خادمی: اتوماسیون اداری پایین ترین سطح دولت الکترونیک است که باید تا پایان امسال در تمام دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شود.

به گزارش عصرجهان، سید موسی خادمی روز یکشنبه در نشست کارگروه توسعه دولت الکتروینک کهگیلویه و بویراحمد افزود: اهمیت و محاسن چشمگیر توسعه دولت الکترونیک و آثار مثبت آن در کاهش فساد اداری و صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه ها بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: اتوماسیون اداری پایین ترین سطح دولت الکترونیک است که باید تا پایان امسال در تمام دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شود.

خادمی اظهار کرد: در صورت تحقق این امر مهم بستر لازم برای توسعه دولت الکترونیک بیش از پیش در کهگیلویه و بویراحمد فراهم می شود.

وی عنوان کرد: وضعیت و شرایط کلی نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توسعه دولت الکترونیک از سوی متولیان امر بررسی و گزارش دهی شود.

خادمی خواستار فراهم شدن زیرساخت ها و تامین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای توسعه دولت الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی ابراز داشت: برخی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته در راستای تحقق اتوماسیون اداری و توسعه دولت الکترونیک سامانه هایی را طراحی و فعال کرده اند که همگی آنها برای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم استان باید همسان سازی و با یکدیگر مرتبط شوند.



کانال تلگرام عصر جهان


اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/09/24 09:09
  +0

  -0
پاسخ
درود بر احمدی نژاد . دولت الکترونیک از طرح های دکتر احمدی نژاد بود

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*