اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301206
تاریخ انتشار: 1399/05/24 16:30
سه نماینده خوزستان در لیگ برتر، با انگیزه‌هایی متفاوت به دیدار رقبا خواهند رفت.

پایگاه خبری عصرجهان-هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال شنبه شب با برگزاری هشت دیدار به طور همزمان پیگیری خواهد شد.

در این دیدارها، با توجه به مشخص شدن تکلیف قهرمان، جدال برای بقا در قعر و کسب سهمیه در صدر همچنان وجود دارد و سه نماینده خوزستان نیز، با سه انگیزه متفاوت گام به این رقابت خواهند گذاشت.

اغماء در صنعت نفت بی انگیزه

در آبادان، صنعت نفت که با سراج نیم فصل کابوس‌واری را تجربه کرد، آخرین میزبانی فصل خود را مقابل شاهین بوشهری برگزار خواهد کرد که آخرین امیدهای خود را برای بقا در آبادان جستجو می‌کند.



نفت که در چند بازی گذشته معضل بی انگیزگی در ساق بازیکنان این تیم مشهود بود، مطابق روال همیشگی خود، در هفته گذشته باز هم به یک تیم بحران زده خدمتی تاریخی کرد و با واگذاری سه امتیاز کامل به پیکان قعرنشین، این تیم را از منطقه سقوط خارج کرد.
حالا شاگردان سراج با یک فانوس به دست دیگر قرار ملاقات دارند تا لقب ناجی بحران زده‌ها، به نام صنعت نفت کره زده شود.
شاهین بوشهر نیز برای بازیابی آخرین امیدهای خود برای بقا به آبادان سفر می‌کند تا در مقابل نفتی که نه وهم سقوط و نه جر صعود دارد، تمام تلاش خود را به‌کار ببندد.
قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک خواهد بود و در کنار وی، مهدی شفیعی و حامد صفایی به حراست از خط طولی زمین مسابقه خواهند پرداخت.
این دیدار شنبه شب رأس ساعت ۲۰ و ۴۵ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز می‌شود.

عزم فولاد برای آسیایی شدن

اما فولاد خوزستان که با نتایج پر فراز و نشیب فصل خود با نکونام، جایگاه نهایی خود را به روز آخر موکول کرده، پس از توقف خانگی مقابل سایپا در این هفته به جم سفر می‌کند تا به دیدار دیگر نماینده فانوس به دست استان بوشهر برود.


دو سوی این مسابقه با دو انگیزه متفاوت به میدان خواهند رفت که بر این اساس، فولاد برای بازیابی امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی و پارس جنوبی برای نجات از منطقه سقوط، هفته بیست و نهم را برگزار خواهند کرد.
برای هر دو مربی، این آخرین فرصت برای به دست اوردن جایگاهی قلمداد می‌شود که هفته‌هاست به دنبال آن بوده‌اند.
این دیدار را اشکان خورشیدی قضاوت می‌کند و آقایان محمد راهی و حمید نادری، خورشیدی را در امر داوری یاری خواهند کرد.

خط و نشان نفت مسجدسلیمان برای تراکتور

نفت مسجدسلیمان، دیگر نماینده خوزستان در هفته بیست و نهم خواهد بود که از جایگاه میانه جدولی خود اطمینان حاصل کرده و حالا برای یک تمرین رسمی مقابل سایپا خود را آماده می‌کند تا گوشه چشمی به حریف خود در نیمه نهایی جام حذفی نشان دهد.


به‌طور حتم این دیدار برای مسجدسلیمانی‌ها بیانگر توانایی این تیم برای رسیدن به فینال جام حذفی محسوب می‌شود و هر چرا که شاگردان تارتار در دو میدان باقی مانده بکارند، بی گمان در نیمه نهایی جام حذفی، درو خواهند کرد.
قضاوت این دیدار را حسین زیاری بر عهده دارد و محمدرضا مدیرروستا به همراه  رضا حیدری وی را در کار قضاوت این دیدار یاری می‌کنند.
مردان دیار نفتون، شنبه شب همزمان با سایر دیدارها در تهران به مصاف سایپا خواهند رفت.

گزارش: علی دایلی/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*