اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301277
تاریخ انتشار: 1399/06/02 15:19
تا کنون ۳ میلیون و ۳۶ هزار و ۷۱۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا را تا ۲ شهریور ماه اعلام کرد.


سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲ شهریور  ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۸۲ از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به  ۳۵۸ هزار و ۹۰۵ نفر رسید.
وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به  ۲۰ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.
لاری ضمن اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون  ۳۰۹ هزار و  ۴۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، متذکر شد: ۳۸۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.  
وی افزود: تا کنون ۳ میلیون و  ۳۶ هزار و ۷۱۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان‌شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان‌رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان‌غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*