اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301337
تاریخ انتشار: 1399/06/12 17:07
وزیر راه و شهرسازی به دعوت استاندار به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در راستای پیگیری های مداوم استاندار، ملاقات حضوری و دعوت رسمی از وزیر راه و  شهرسازی  ،فردا محمد اسلامی جهت بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های حمل و نقل جاده ای و هوایی و بازدید از چند پروژه مهم از جمله فرودگاه یاسوج و برقراری و افزایش پروازها وارد استان می شود.

عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: وزیر راه و شهرسازی پنج شنبه به همراه تیم معاونین وارد یاسوج می شوند و در این سفر یک روزه علاوه بر بهره برداری چند طرح مهم از جمله تطویل باند و بهسازی مجموعه فرودگاهی و تجهیز سیستم ناوبری فرودگاه از ساختمان و سالنهای فرودگاه یاسوج بازدید خواهند داشت. در ادامه عملیات کلنگ زنی تقاطع بزرگ غیر همسطح مهریان در مرکز استان ،بازدید از بزرگترین پروژه راهسازی جنوب کشور (محور ملی پاتاوه _ دهدشت)، بازدید از محور چرام به گچساران و بازدید از چند پروژه دیگر را خواهند داشت.

سفر به شهرستان گچساران و بازدید از تونل دیل و در ادامه عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران به بهبهان(پل خیر آباد انتهای حوزه استان) با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهند کرد.بازدید از بافت فرسوده شهرستان گچساران و خیابان بلادیان این شهر و همچنین نشست با مسئولان استانی نیز از دیگر برنامه های یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان است .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*