اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301438
تاریخ انتشار: 1399/06/27 23:45
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: متاسفانه شرایط گذشته در حال تکرار شدن است و نگران بازگشت دوران تلخ و پر اضطراب اوج بیماری در استان هستیم؛ از مردم عزیز استان انتظار داریم توصیه ها را جدی گرفته و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان شامگاه پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه در گفت و گو با بخش خبر ۲۳ سیمای استانی گفت: متاسفانه شرایط گذشته در حال تکرار شدن است و نگران بازگشت دوران تلخ و پر اضطراب اوج بیماری در استان هستیم.


مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استاندار افزود: از مردم عزیز استان انتظار داریم توصیه ها را جدی گرفته و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.
نجاتی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که در کشور و استان حاکم است همه ما موظفیم پروتکل ها را رعایت نماییم تا جان خود و دیگران را حفظ نماییم و از این مرحله سخت و نفس گیر عبور کنیم.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان با تاکید بر اهمیت زیاد و تاثیر بالای استفاده از ماسک در کنترل شیوع این اپیدمی گفت: گرچه استان خوزستان استانی با آب و هوای گرم است اما تحمل گرما قابل تحمل تر این بیماری و از دست رفتن عزیزان است.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص شیوه برگزاری آئین اربعین حسینی اظهار داشت: در رابطه با اربعین با توجه شیوع بیماری در منطقه و در ایران و عراق نشست هایی میان مسوولان دو کشور برگزار شد و مسوولان عراق اعلام کردند امسال با توجه به شیوع کرونا اجازه برگزاری اربعین و مراسم پیاده روی به سوی کربلای معلی را نمیدهند لذا از مردم عزیز انتظار داریم به هیچ عنوان به سمت پایانه ها حرکت نکنند چرا که اجازه خروج به آنها داده نمیشود‌.
نجاتی ادامه داد: همچنین موکب ها امکان فعالیت در مسیرهای به سمت پایانه های مرزی را ندارند و تنها برخی از موکب ها درون شهرها با رعایت موازین بهداشت اجازه خواهند داشت مواد بهداشتی توزیع کنند.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا بیان کرد: امسال برنامه پیاده روی هایی که در سالهای قبل در سطح شهرستان ها برگزار میشد نداریم و مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش در سطح مساجد با رعایت تهویه، فاصله گذاری و استفاده از ماسک برگزار میشود.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*