اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301556
تاریخ انتشار: 1399/07/10 21:15
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از قرمز شدن وضعيت شهرستان بهمئی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 255 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 113 بيمار كرونايي قطعي بوده و 10 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 7633 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وي اذعان داشت: از ٢٨٠نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج بیشترین میزان مبتلایان در شهرستان های بویراحمد 50 درصد، کهگیلویه 25 درصد، گچساران 15 درصد و  بقيه موارد در چرام و و لنده مي باشد.
 دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: استان طی روزهای اخیر روند افزایشی را در ابتلای به کرونا تجربه کرده و میزان مرگ و میر ناشی از آن نیز نسبت به ماه قبل در حال افزایش است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه کلید موفقیت گذر از این شرایط، همراهی مردم در رعایت پروتکل بهداشتی است، افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان هنگامي رضایت‌بخش است كه بيش از ٩٠ درصد مردم، ادارات و اصناف آنها را رعايت نمايند.
وی خواستار استفاده از ماسک ، رعايت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تحمعات  توسط همه مردم شد و تاکید کرد: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی در جامعه بیشتر رعایت شود تعداد مبتلایان و فوتی‌های استان کاهش می‌یابد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*