اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301597
تاریخ انتشار: 1399/07/21 15:02
پیکر مطهر شهید " روزعلی ایزدیان" اعزامی از مسجد سلیمان بعد از ۳۸ سال کشف و شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، پیکر مطهر چهار تن از شهدای دفاع مقدس از نیروهای لشکر ۵ نصر خراسان، کشف و شناسایی شد.
بنا به گزارش دریافتی اسامی ای شهیدان گرانقدر به شرح زیر است
شهید "روزعلی ایزدیان" فرزند حمید، متولد ۱۳۴۵/۱۱/۰۱، اعزامی از مسجد سلیمان، در تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۲۱ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به فیض شهادت نائل آمد.
شهید "علی چمبری" فرزند علی‌حسین، متولد ۱۳۴۲/۰۳/۰۹، اعزامی از بهبهان، در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۸ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد
شهید "فرامرز بهروان" فرزند محمد، متولد ۱۳۴۶، اعزامی از دزفول، در تاریخ ۱۳۶۳/۱۲/۲۵ در عملیات بدر در شرق دجله به فیض شهادت نائل آمد.
شهید "روزعلی کرملایی" فرزند حسین، متولد ۱۳۴۰، اعزامی از شوش، در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۷ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمذ.
شایان ذکر است مراد ايزديان پدر بزرگوار شهيد «روزعلی ايزديان»  شال 1395 دار فانی را وداع گفت و در جوار گلزار فرزند شهیدش در مسجدسلیمان بخاک سپرده شد.
بنا به گزارش دریافتی بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، در پیامی یاد و خاطره دانش آموز شهید روزعلی ایزدیان را گرامی داشت .
در این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
بار دیگر نسیم ایثار و ایمان ، عطر عرفان و شهادت را در فضای مسجدسلیمان پراکند . نوجوان دیگری از خطه مسجدسلیمان که در لبیک به ولی امر خویش ، خمینی کبیر(ره) ، این بت شکن بزرگ دوران و لبیک به فریاد هل من ناصر ینصرنی اباعبدالله الحسین(ع) از اعماق تاریخ ، راحت و آرام را فرونهاده راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل گردید ؛ پس از سالها چشم انتظاری به آغوش خانواده و زادگاه خویش باز خواهد گشت .
پیکر شهید روزعلی ایزدیان ، که در دفاع از اسلام و ایران در  سن ۱۴ سالگی راهی مناطق عملیاتی گردیده بود و در آبانماه سال ۶۱ به کاروان شهدای کربلا پیوسته بود پس از بیش از سه دهه فراق به زادگاه خود باز خواهد گشت .
اینجانب به نوبه خود و به نیابت از جامعه فرهنگیان مسجدسلیمان ، یاد و خاطره شهدای دانش آموز بالاخص شهید روزعلی ایزدیان را گرامی داشته ؛ دانش آموزان و نسل نوجوان و جوان شهرستان مسجدسلیمان را به مطالعه خاطرات شهدای نوجوان فرا می خوانم .
براستی که هر کدام از این نوجوانان ، گوی سبقت را در درایت و دانش از پیران باتجربه ربوده بودند .
امید است روح این شهید بزرگوار در جوار مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، یاریگر نوجوانان ما در شناخت راه حق و پیروی از ولایت بوده ؛ نزد پروردگار متعال شفیع ما باشد .
۲۰مهر۱۳۹۹
برادر شما
بهزاد شیانخواه
سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*