اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301638
تاریخ انتشار: 1399/07/29 23:28
حجت الاسلام امانت بهبهانی در آیین تکریم و معارفه ی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان عنوان کرد؛
معاون قضایی دادگستری استان خوزستان با اشاره به کمبود واحد ثبتی در استان خواستار رسیدگی بیشتر به این استان شد و افزود: خوزستان مستحق تکریم و خدمتگزاری مضاعف است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حجت الاسلام امانت بهبهانی معاون قضایی و معاون پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان خوزستان در آیین تکریم و معارفه ی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان گفت: مسئولیت در نظام اسلامی چیزی به جز افتخار نیست و مسئولین در نظام اسلامی باید خادم مردم باشند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات استان خوزستان گفت: همه مسئولین به این مشکلات آگاهی دارند و عزمی که در خوزستان در دفاع از نظام اسلامی و حل این مشکلات وجود دارد ستودنی است.
معاون پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان خوزستان ضمن تقدیر از خدمات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: خدماتی که این اداره کل ارائه می‌دهد از با ارزش‌ترین کار‌هایی است که در استان انجام می‌شود.
وی بیان داشت: تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که در امر کاداستر و تثبیت مالکیت اراضی ملی در استان واجرای قانون حدنگار انجام شده است مایه‌ی افتخار استان و نظام جمهوری اسلامی است.
معاون قضایی دادگستری استان خوزستان با اشاره به کمبود واحد ثبتی در استان خواستار رسیدگی بیشتر به این استان شد و افزود: خوزستان مستحق تکریم و خدمتگزاری مضاعف است.
وی عزت خوزستان را عزت نظام جمهوری اسلامی دانست و برای مدیر کل جدید آرزوی موفقیت و برای مدیر کل پیشین آرزوی سلامتی کرد.
گفتنی است: در این مراسم سید محمود بهرسی به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان منصوب و از خدمات علی افشین مدیر کل پیشین تقدیر شد.

خبرنگار/ابوالفضل آغاجری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*