اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301650
تاریخ انتشار: 1399/08/01 21:10
دادستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در ‌شهر آبادان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از فارس، زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان در خصوص انتشار کلیپی از کتک خوردن یک زن در آبادان اظهار داشت:همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
وی با بیان اینکه این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه ۳۰ مهر ماه این افراد بازداشت شده‌اند گفت: این دعوا به دلیل درگیری‌های شخصی با خانواده مرد اتفاق افتاده است و موضوع کتک خوردن این زن به آن صورتی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نیست.
موسوی تاکید کرد: در این باره پرونده قضایی تشکیل شده و دادستان آبادان به زودی در این باره صحبت خواهد کرد.
پیش از این معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان اعلام کرده بود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.
سروان امیرسام کمایی گفته بود در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.
ساعتی پیش ویدویی از صورت خون آلود دختری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نقش بر زمین شده است و چند نفر او را دوره کرده اند.
تسنیم به نقل از روابط عمومی پلیس نوشت: امیرسام کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان درباره فیلم منتشرشده از یک درگیری در آبادان اظهار داشت: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری خانم جوانی از سوی اهالی یک خانه در منطقه "بریم" به کمک مأموران حراست فیزیکی پالایشگاه، تحقیقات پلیس آغاز شد.
وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.
کمایی گفت: در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ای در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می‌زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می‌کند.
وی درباره نتایج تحقیقات گفت: تحقیقات تکمیلی به‌صورت ویژه برای مشخص‌شدن ابعاد دیگر این حادثه ادامه دارد.
معاون پلیس آبادان تصریح کرد: مأمور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیراخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

واکنش ‌پالایش نفت آبادان به‌ ضرب‌وشتم زن جوان‌

روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان در توضیحاتی اعلام کرد: این فیلم مربوط به اختلافات و مشاجرات خانوادگی یکی از کارکنان پالایشگاه در منطقه مسکونی سازمانی بوده است.
براساس این گزارش، به دستور مدیرعامل پالایشگاه کمیته‌ای برای بررسی بیشتر و دستیابی به حقیقت تشکیل شده و‌ موضوع در مراجع ذی‌صلاح همچنان در دست پیگیری است.
‌براساس گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، در عین حال ماجرا مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه ندارد و برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد و پیشنهاد می‌شود از دامن زدن به شایعات پیرامون یک اختلاف خانوادگی و ورود به حریم خصوصی افراد پرهیز شود.

دستور دادستان کل کشور ‌‌برای پیگیری ‌فوری ضرب‌وشتم زن جوان در آبادان

‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در ‌شهر آبادان را صادر کرد.
براساس این گزارش، دادستان کل کشور پس از مشاهده فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌‌را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعاً جهت پیگیری بعد به دادستانی اعلام شود.
دادستان کل کشور همچنین ‌دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون در پیگیری این پرونده را صادر کرده‌اند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*