اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301674
تاریخ انتشار: 1399/08/04 00:29
طی روزهای گذشته با محرز شدن انتقال مهندس فیلی به حوزه ستادی وزارتخانه برخی از رسانه ها از عیسی شهامت از نیروهای نزدیک به سید محمد موحد( مدیرکل امور شهری استانداری) و داریوش جهانبخش شهردار مادوان و از نیروهای وابسته به مهدی روشنفکر برای تصدی این سمت نام برده شده بود و حتی در این خصوص بعضا با رسانه ها گفتگو کردند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری منصوب شد.

بنا به همین گزارش حسین کلانتری در آئین تکریم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، اظهار داشت: مهندس فیلی عنصری موفق و تاثیرگذار در بدنه مجموعه استانداری بودند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شناخت و آشنایی ما با وی مربوط به سال های گذشته است، عنوان کرد: در مدیریت همواره فردی بودند که حرف نمی زدند بلکه با عمل اثبات می کردند.
وی با اشاره به اینکه فیلی مدیری است که با تمام راه های ایران آشنایی دارد، گفت: در تمام دوران خدمت با صداقت، پاکدستی و چشم پاکی خدمتگزار مردم بود.
گفتنی است در این آئین دارا کریمی نژاد مدیرکل روستایی استانداری به نمایندگی از مجموعه عمرانی و مقدم شهردار یاسوج به نمایندگی از جامعه شهرداران به ایراد سخن پرداختند و از خدمات مهندس فیلی تقدیر کردند.
در این آئین احد جمالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری منصوب شد.
شایان ذکر است طی روزهای گذشته با محرز شدن انتقال مهندس فیلی به حوزه ستادی وزارتخانه برخی از رسانه ها از عیسی شهامت از نیروهای نزدیک به سید محمد موحد( مدیرکل امور شهری استانداری) و داریوش جهانبخش شهردار مادوان و از نیروهای وابسته به مهدی روشنفکر برای تصدی این سمت نام برده شده بود و حتی در این خصوص بعضا با رسانه ها گفتگو کردند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*