اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301677
تاریخ انتشار: 1399/08/05 20:04
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان خبر داد:
امید جهان‌نژادیان با اشاره به تخلفات برخی نانوایی‌ها در فروش آرد سهمیه‌ای به نانوایان آزادپز گفت: آنچه موجب شده که سودجویان و اخلالگران اقتصادی از این فضا سوءاستفاده کنند، شکاف بین قیمت آرد دولتی و آرد آزاد است.

 به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت : در حال حاضر در مراکز ذخیره‌سازی گندم خوزستان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم داخلی و ۳۵۰ هزار تن گندم وارداتی وجود دارد و این میزان ذخیره‌سازی نسبت به ۵ سال گذشته در شرایط بهتری است.


امید جهان‌نژادیان افزود : ۳۵۰۰ واحد نانوایی فعال در استان خوزستان به واسطه ۱۵ کارخانه تولید آرد، ماهانه ۴۲ هزار تن آرد استحصالی از گندم موجود در خوزستان را از طریق شبکه حمل و نقل طی سه نوبت در هر ماه دریافت می‌کنند و دغدغه‌ای در خصوص تامین گندم و آرد مورد نیاز خوزستان وجود ندارد .
وی با اشاره به تخلفات برخی نانوایی‌ها در فروش آرد سهمیه‌ای به نانوایان آزادپز گفت: آنچه موجب شده که سودجویان و اخلالگران اقتصادی از این فضا سوءاستفاده کنند، شکاف بین قیمت آرد دولتی و آرد آزاد است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: دولت گندم را با بهای هر کیلوگرم حدود ۳ هزار تومان به صورت کامل تامین و با قیمت ۶۶۵ تومان برای تولید آرد در اختیار کارخانجات قرار می‌دهد .
خوزستان به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور، با تولید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم، تامین نان ۱۵ میلیون نفر از مردم کشور را به عهده دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*