اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301678
تاریخ انتشار: 1399/08/05 20:30
لامی‌زاده فرماندار ایذه به دلیل بازنشستگی به زودی جای خود را به فرد دیگری میدهد/با این شرایط فرماندار آینده ایذه چه کسی است؟

 

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه هشت ماه تا پایان دولت باقی مانده، تغییر فرمانداران به صلاح استان نیست و بنا نداریم تغییرات گسترده داشته باشیم، مگر اینکه مواردی از بازنشستگی یا ضعف فرماندار یا موارد مشابه وجود داشته باشد که ناچار به اعمال تغییرات شویم.


وی با اشاره به تغییر سه فرماندار در روزهای آینده، افزود: معارفه امرالله نوذری به عنوان فرماندار اندیکا به دلیل فوت فرماندار این شهرستان امروز انجام می‌شود.
حسین لامی‌زاده فرماندار ایذه به دلیل بازنشستگی و حسینی‌نژاد فرماندار رامشیر به دلیل اتمام ماموریت از آموزش و پرورش نیز شامل تغییرات خواهند شد اما تغییرات دیگری در سطح فرمانداران استان نخواهیم داشت.
پ.ن: با توجه به شرایط فعلی باید دید که فرماندار ایذه چه کسی خواهد بود، آیا یک ایذه‌ای سکان را در دست میگیرد؟ با توجه به اینکه بعد از تعییر فرماندار احتمال تغییر در سطح معاونین هم وجود دارد، آیا شخصی غیر بومی می آید؟ باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

خبرنگار : رحیم آورچه



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*