اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3017
تاریخ انتشار: 1393/09/24 00:10
نماینده اهواز اظهار داشت:بعضی از بزرگان خوزستانی در تهران و جریان های اصلاح طلب تندرو و مشارکتی در خوزستان به دنبال این هستند تا گزینه مورد نظر خود را برای استانداری خوزستان روی کار بیاورند.

به گزارش عصر جهان به نقل از اهواز نوین : سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  در خصوص نامه مجمع نمایندگان خوزستان  به رییس جمهور در حمایت از استاندار گفت:نامه ای در حمایت از استاندار به رئیس جمهور نوشتیم چرا که بعضی جریان های سیاسی به دنبال تغییر مقتدایی هستند.

وی ادامه داد:بعضی از بزرگان خوزستانی در تهران که رنگ استان را سالها ندیده اند و فقط اینجا منافعی دارند ، برخی از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی،مسئولان منطقه آزاد، جریان های اصلاح طلب تندرو و مشارکتی در خوزستان به دنبال این هستند تا گزینه مورد نظر خود را برای استانداری خوزستان روی کار بیاورند.

موسوی تاکید کرد:در این شرایط تغییر استاندار به ضرر استان است مقتدایی در طول این مدت زحمات زیادی کشیده است و همان کسانی که در گذشته زیرپای او را خالی کردند امروز هم  برای مقاصد سیاسی دنبال همان کار هستند.

وی ادامه داد:با اینکه مقتدایی اصلاح طلب است و بنده اصولگرا هستم اما حمایت من از وی به خاطر این است که استان در این شرایط امکان جابه جایی استاندار را ندارد و او هم در این مدت انصافا زحمات زیادی کشیده است حتی برای منافع استان در برابر وزیر سینه سپر کرده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*