اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301723
تاریخ انتشار: 1399/08/11 22:21
فرمانده انتظامی بهمئی در نشست با اصحاب رسانه؛
سرهنگ سید نوراله تقوی نژاد : اگر در موضوعی یا رخدادی عده ای اراذل و اوباش سوءاستفاده کردند و باعث انزجار روحی شهروندان شدند، ما عذرخواهی می کنیم ؛اگر قصوری از ناحیه پرسنل ما رخ داد ما از مردم عذر خواهی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از بهمئی نیوز؛ نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ظهر امروز در دفتر فرماندهی این نهاد برگزار شد.


سرهنگ سید نوراله تقوی نژاد در این نشست با تقدیر از حضور خبرنگاران بهمئی، تصریح کرد: در مقایسه ای که از رسانه های سطح استان داشتیم،مسئولان رسانه های شهرستان بهمئی از واقع بینانه ترین و منصف ترین خبرنگاران استان هستند که همیشه شرط انصاف فصل الخطاب کارشان است.
وی با تاکید بر لزوم وجود صداقت در کار رسانه ای،گفت:در کلام بزرگان و ائمه معصومین صداقت جایگاه ویژه ای دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد:نحوه انعکاس عملکرد دستگاه ها امانتی است در دست خبرنگاران که باید این مقوله هم مد نظر رسانه های شهرستان باشد.
سرهنگ تقوی نژاد افزود:هر جایی که رسانه قوی، منصف و خوب ندارد از قافله جامعه امروزی عقب می ماند.


وی گفت: بنده نشست ها،برنامه ها و اخبار شهرستان را به صورت مرتب رصد می کنم که در زمینه انعکاس صحیح اخبار از رسانه های شهرستانی رضایت کامل برای ما وجود دارد .
فرمانده نیروی انتظامی بهمئی تصریح کرد:نقطه قابل ایرادی در کار خبرنگاران شهرستانی نمی بینیم که برای ما مایه افتخار است که تعدادی جوان هوشمندانه به مسائل سیاسی،فرهنگی و اجتماعی می پردازند.
سرهنگ تقوی نژاد با بیان اینکه عملکرد حوزه انتظامی با عملکرد سایر دستگاه ها همه در مسیر عملکرد انقلاب است، تصریح کرد: ما برای انعکاس عملکرد نیروی انتظامی نیازمند تعامل بیشتر با رسانه ها هستیم.
وی گفت:مقام معظم رهبری از رسانه به عنوان یک نعمت یاد کردند که باید از آن استفاده اصولی داشته باشیم.


فرمانده انتظامی بهمئی با اشاره به حادثه تلخ و خونین روزهای اخیر در شهرستان،خاطرنشان کرد: درست است که تالمات روحی ناشی از این رخداد همچنان بر همکاران ما حاکم است اما تمامی قضایای بعد از آن رخداد با همدلی واتحاد مسئولان و معتمدین محلی تاکنون ختم به خیر شد.
سرهنگ تقوی نژاد با بیان اینکه چالش های فرهنگی – اجتماعی در شهرستان ها و مناطق مختلف، متفاوت است،افزود: ظرفیت متنفذین و معتمدین در جمع کردن قضیه اخیر بسیار موثر واقع شد.
وی گفت:عده ای از مخلان نظم و امنیت به دلیل برخورد قانونی، منتظر یک روزنه و شکاف جزئی هستند تا مردم و نیروی انتظامی را مقابل هم قرار دهند و خود از مهلکه در روند، در صورتی که نیروی انتظامی از بدنه مردم است و با جوسازی این خس و خاشاک و اراذل و اوباش ارتباط ناگسستنی بین مردم و نیروی انتظامی از بین نمی رود.
سرهنگ تقوی نژاد با تاکید بر اینکه مسئول باید انتقاد پذیر باشد، خاطرنشان کرد:اگر در موضوعی یا رخدادی عده ای اراذل و اوباش سوءاستفاده کردند و باعث انزجار روحی شهروندان شدند، ما عذرخواهی می کنیم ؛اگر قصوری از ناحیه پرسنل ما رخ داد ما از مردم عذر خواهی می کنیم.


وی ادامه داد:ما برای خدمت به مردم آمدیم، باید فعالیت کنیم و انتقاد پذیر هم باشیم، گاهی مسئول چندین ساله ما حاضر به پذیرش انتقاد نیست.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عده ای هنوز با دیدن ماموران خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی از آنها مانند ژاندارم قدیم یاد می کنند در صورتی که امروز پلیس ما اجتماع محور، اسلامی و جامعه محور و رافت محور شده است، تصریح کرد:از چنین افرادی انتظار انصاف و قضاوت منصفانه داریم.
سرهنگ تقوی نژاد گفت:باید نگاه ما به سمت مثبت اندیشی و قدرشناسی تغییر باید البته به ادارات کم کار باید تذکر داده شود، خیلی از مشکلات بر اثر بی توجهی مسئولان برخی ادارات ماست.
وی افزود: ایمان و اراده مردم ما در وفاداری به نظام هنوز تکان نخورده است، بنابراین مسئولان باید جواب مردم به درستی و صعه صدر دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه همکاران بنده در نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی برای تامین امنیت شهروندان مجاهدت می کنند، تصریح کرد:این مردم هدیه دادند، خون دادند و شهید دادند که لازم است برای تامین مطالبات آنها از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
سرهنگ تقوی نژاد با تاکید بر لزوم هوشیاری و کنترل صحیح فضای مجازی شهرستان،گفت:اگر سردار سلیمانی ما شهید شد، مطمئن باشید خشاب گذاری آن عملیات توسط خائنین انجام گرفت ؛ما نباید برای رسانه های معاند خوراک تهیه کنیم.
وی افزود:نباید اتفاقات و مشکلات درون شهرستان طوری برجسته سازی شود که رسانه های معاند از آنها علیه نظام سوء استفاده کنند.
سرهنگ تقوی نژاد در پایان گفت: امیدواریم ما هم بتوانیم بعنوان خدمتگزار روحیات مثبت را در مردم زنده کنیم و در راستای توسعه فرهنگی-اجتماعی جامعه گام برداریم.
در پایان این نشست به همت فرماندهی نیروی انتظامی بهمئی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان تجلیل شد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*