اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301724
تاریخ انتشار: 1399/08/11 18:32
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 218 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 377 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 134 بيمار كرونايي قطعي بوده و ١٨ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار و 138 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وي اذعان داشت: امروز ٢٨٣ نمونه از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج دريافت شد كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران ،کهگیلویه و لنده مي باشند و بقيه موارد مثبت در سایر شهرستان هاي استان هستند.
دکتر یزدان پناه گفت: همکاری مردم موجب تداوم سیر نزولی بیماری کووید ۱۹ در استان می شود و از مردم می خواهیم همچنان دستورالعمل های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک را رعایت نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: در این مدت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان داشته اند و از این پس نیز مهار کووید ۱۹ تنها با همراهی و همکاری مردم امکان پذیر است. بنظر مي رسد بيشترين موارد ابتلا به ويروس خانوادگي مي باشد كه يك فرد ناقل مي تواند بقيه اعضا خانواده را درگير كرونا نمايد.
وی اذعان داشت: لازم است همه مردم ماسك بزنند، رعايت فاصله فيزيكي را بنمايند، رعايت بهداشت فردي و عدم حضور در هرگونه تجمعي حتي خانوادگي، پرهيز از سفر و رفتن به مراكز آلوده و شلوغ مانند بيمارستانها، موسسات پزشكي، مطب ها، پاساژها و .... را رعايت نمايند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*