اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301775
تاریخ انتشار: 1399/08/22 00:02
اعضا این باند 8 نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفاء سارقان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی استان اعضا باند 8 نفره سارقان مسلح جاده ای دستگیر شدند.

 سردار"سیدمحمد صالحی"در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: سحرگاه امروز به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ای خودرو ، محموله و احشام در سطح محورهای مواصلاتی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی و پلیس شهرستان شوش با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، اعضا این باند 8 نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفاء سارقان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیات های جداگانه و هدفمند اعضا این باند را در مخفیگاهشان دستگیر‌ کردند افزود: در تحقیقات اولیه پس از اعتراف احدی از سارقان مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار صالحی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو 405 و سه دستگاه موتور سیکلت بکار رفته در سرقت ها ، دو قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*