اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301817
تاریخ انتشار: 1399/08/27 01:00
فرمانده تیپ ۴۸ فتح:۴۰۰ هزار عدد ماسک در کهگیلویه و بویراحمد از سوی بسیجیان تولید و توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در با امام جمعه باشت گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۴۰۰ هزار عدد ماسک از سوی بسیجیان در این استان تولید و بین مردم توزیع شده است.


سردار حسن حکمتیان یکشنبه شب در نشست با مسئولان در باشت اظهار داشت: این تعداد ماسک در ۱۰ کارگاه تولید و برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
وی گفت: همچنین در این کارگاه ها تعداد قابل توجهی دیگر اقلام بهداشتی حفاظت فردی نظیر دستکش تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های این تیپ در روزگار کرونایی، پنج هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی تامین و بین نیازمندان توزیع شد.
وی اظهار داشت:ضدعفونی معابر، کمک به اجرای طرح های غربالگری از دیگر تلاش های این نهاد برای مهار بحران کرونا در استان بوده است.
سردار حکمتیان که به تازگی به سمت رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان منصوب شد، گزارشی از عملکرد وبرنامه‌های این ستاد در استان در سال های اخیر بیان کرد
وی خواستار همکاری و همیاری ائمه جمعه، فرماندهان سپاه، بسیج و فرماندار اوقاف و مردم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات شد.
حکمتیان که مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد را به عهده دارد همچنین از برنامه ریزی برای ساخت در حرمین عسکرین در این استان خبر داد.
وی عنوان کرد:تفاهم نامه طرح ساخت در حرمین عسکرین با نام باب المهدی هفته آینده منعقد و کارگاه احداث این طرح به زودی در مرکز استان راه اندازی خواهد شد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این در پس از ساخت با تشریفات خاص به کشور عراق ارسال خواهد شد.


وی بیان کرد:این اقدام ارزنده با کمک های مردمی تحقق خواهد یافت.
وی ابراز داشت: در صورتی که هر کدام از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی پنج هزار تومان به ستاد عتبات عالیات کمک کنند تعهدات ستاد عتبات عالیات این استان انجام خواهد شد.
حکمتیان تعهدات ستاد عتبات عالیات استان را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرد.
وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد با ۳۳ هزار رزمنده، یکهزار و ۸۸۰ شهید، ۱۳هزار جانباز و۲هزار و ۳۱۷آزاده نقش مهمی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته است ابراز داشت: با مشارکت مسئولانه مردم ساخت در باب المهدی در استان محقق شود.
حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت‌های گسترده تیپ (۴۸) فتح استان گفت: کارنامه درخشان سپاه سراسر افتخار، عظمت و بالندگی است.


امام جمعه باشت: با اشاره به مشارکت خوب مردم در کمک های مومنانه برای تامین مواد غذایی، لوازم تحریر ابرازامیدواری کرد: در صورت اطلاع رسانی مطلوب مشارکت شهروندان باشتی برای ساخت درب باب المهدی خوب باشد.
حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی افزود: رسانه های ارتباط جمعی و فضای مجازی ظرفیت های خوبی برای تحقق این اقدام پسندیده هستند.
فرماندار باشت نیز با اشاره به جمعیت ۲۲ هزار نفری این شهرستان گفت: سهم این شهرستان برای ساخت این طرح ۱۱۰ میلیون تومان است.
مسعود حسینی افزود: کارکنان دستگاه های اجرایی و پیمانکاران ظرفیت های خوبی برای جمع آوری هزینه مورد نیاز این طرح هستند.
وی بیان کرد: خیران باشتی ساکن دیگر استان های کشور ظرفیت دیگری برای تحقق تعهدات ستاد عتبات عالیات هستند.
درپایان لوح سپاس فرمانده تیپ ۴۸فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به پاس همکاری صمیمانه امام جمعه باشت جهت مساعدت به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اهدا شد.
خبرنگار فتح الله پوران پور

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*