اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301848
تاریخ انتشار: 1399/08/30 22:51
یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان گفت: برگزاری آیین‌های مذهبی و فرهنگی در شهرستان‌های قرمز، و نارنجی به طور کامل تعطیل، می باشد. مدارس و آموزشگاه ها، دانشگاه ها و موسسات آموزشی به طور کامل غیر حضوری خواهند بود، و حضور مدیران و نیروهای اداری حوزه آموزشی نیز به صورت پنجاه درصد حضوری و پنجاه درصد دورکاری می باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان جلسه تببین و تشریح نحوه اجرای محدودیت های جدید کرونایی برگزار شد.

◼️یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در این جلسه عنوان داشت با توجه به آن که شهرستان بهبهان در وضعیت نارنجی قرار دارد محدودیت ها به شرح ذیل خواهد بود.
در خصوص حضور کارکنان ادارات در شهرستان‌های نارنجی یک دوم در محل کار حاضر ، و یک دوم دیگر به صورت دور کاری فعالیت خواهند کرد.

◼️فرماندار بهبهان بیان کرد: با توجه به آن که برابر مقررات در شهرستان‌های نارنجی فقط گروه شغلی یک و ۲ اجازه فعالیت دارند و در شهرستان‌های بهبهان نیز شرایط به این گونه است.

◼️وی گفت: برگزاری آیین‌های مذهبی و فرهنگی در شهرستان‌های قرمز، و نارنجی به طور کامل تعطیل، می باشد. مدارس و آموزشگاه ها، دانشگاه ها و موسسات آموزشی به طور کامل غیر حضوری خواهند بود، و حضور مدیران و نیروهای اداری حوزه آموزشی نیز به صورت پنجاه درصد حضوری و پنجاه درصد دورکاری می باشد.

◼️وی در خصوص محدودیت تردد خودرویی نیز بیان کرد: خودروهای با پلاک بومی در شهرستان‌های نارنجی نمی‌توانند از شهر خود خارج شوند و به شهر دیگری هم نمی‌توانند وارد شوند.
پلاک‌های غیربومی نیز نمی‌توانند وارد شهرستان‌های نارنجی شوند؛

◼️فرماندار شهرستان بهبهان اضافه کرد محدودیت‌ها شامل ناوگان مسافری و باری نمی‌شود و باید با هدایت پلیس راه از کمربندی‌ها عبور کنند. بیمارانی که برای مداوا قصد دارند وارد مرکز استان شوند برگ ارجاع پزشک مربوطه را همراه داشته باشند و ستاد کرونای شهرستان نیز تایید کرده باشد.

◼️وی ادامه داد به دستور استاندار محترم: طرح بیمار یابی محلات و قرنطینه نیز مورد توجه است و تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظفند مهمانسراهای خود در جهت پشتیبانی در اختیار سپاه قرار دهند.

◼️به گفته فرماندار و رییس،شورای سلامت شهرستان، این محدودیت‌ها ۲ هفته اجرا می‌شود و پس از آن بر اساس شرایط قابل تغییر است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*