اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301850
تاریخ انتشار: 1399/09/03 14:09
یادداشت/یونس قدیمی
اگر تخریب کلبهٔ فقیرانه یک خانم در حاشیه بندر عباس برای ادمه زندگی دو فرزندش» پخش نمی شد یقینا به خود نمی آمدید

پایگاه خبری عصرجهان؛یونس قدیمی فعال فرهنگی در واکنش به تخریب کلبهٔ فقیرانه یک خانم در حاشیه بندر عباس برای ادمه زندگی دو فرزندش» نوشت:

مسؤلین ما اگر اول نسبت به مسئله ای فکر کنند و بعد تصمیم بگیرند و یا به عبارتی دیگر اگر اول از قدرت قوهٔ تعقل و تقکر خود استفاده کنند و من بعد تصمیم بگیرند دیگر نیازی به عذر خواهی در رسانه ملی و در محضر ملت شریف ایران نیست. 

شما مطمئن باشید اگر این صحنه زشت غیر انسانی را پخش و رسانه ای نمی شد و قلب تک تک و تمام ملت ایران از دیدن و مشاهده چنین صحنهٔ غیر انسانی و غیر اسلامی به درد نمی آمد شما هیچوقت حاضر به عذر خواهی در رسانه ملی در محضر کوچک و بزرگ تمام مردم شریف ایران نمی شدید.

 عذر خواهی برای چه و جهت چه؟  

برای تصمیمات غیر اصولی و غیر انسانی و اشتباه افکار خود ٬

شما بعضی از مسؤلین اگر در زندگی تان حتی شده یکبار هم نهج البلاغه امام علی«ع»، صحیفهٔ سجادیه، تفسیر المیزان علامه طباطبایی میخواندید و یا حتی گذرا مطالعه میکردید الان روش حکومت داری اسلامی و مدیریت صیحیح و جهادی فی سبیل الله را به نحو احسن انجام و اجرا می کردید و دیگری اصلاً نیازی به عذرخواهی در محضر ملت نداشتید. اولاً جای بسی تأسف دارد برای من و شماها ٬ نه به عنوان یک مسؤل ٬ بلکه به عنوان یک انسان . چون ذات درونی ما انسانها سرشار از احساس و عاطفه نسبت به یکدیگر است و بویژه من و شما ها که ادعای مسلمان بودن واقعی و شیعه حقیقی اثنی الاعشری داریم و همیشه و در همه حال میگوییم حامی مستضعفان و یتیمان هستیم آیا در عمل چکار کردیم؟ آیا کاری کردیم تا قلب یتیمی نرنجد و به درد نیاید و از بی کسی و بی پناهی و آوارگی پروردگارش را با گریه و آه و ناله فریاد و بغض و التماس صدا نزند.

در پایان از رسانه ملی و تمام کسانی که کلیپ این صحنه را پخش و رسانه ای کردند نهایت تشکر و سپاس فراوان را دارم و از مجریان اجرای حقوق و عدالت اسلامی بویژه دادستان محترم بندرعباس به جهت احضار و محاکمه و بازداشت افراد و اشخاص خاطی این صحنه تشکر ویژه دارم و امیدوارم درس و عبرتی همچنان باشد برای دیگران و دیگر هیچوقت شاهد چنین صحنه های غیر انسانی در مملکت اسلامی نباشیم انشاالله.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*