اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301881
تاریخ انتشار: 1399/09/11 22:43
مادر شهیدان سید خداداد و سید عیدی عبادی فر به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حاجیه خانم زینب دهبانی مادر شهیدان والامقام سید خداداد و سید عیدی عبادی‌فر«رام‌نژاد» عصر امروز سه شنبه  11 آذر 1399 دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست

شایان ذکر است معلم شهید سید خداداد عبادی فر (رام نژاد)  در سال ۱۳۳۹ در روستای شهید پرنیان متولد و در سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ و بسیجی شهید سید عیدی رام نژاد(عبادی فر) در سال ۱۳۴۹ در همین روستا متولد و در سال ۶۷ در محور دژ خندق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی حجت اله فروزی رئیس این اداره در پیامی درگذشت مادران شهیدان والامقام سید خداداد عبادی فر و سید عیدی رام نژاد را تسلیت گفتند که متن این پیام بشرح ذیل می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خانواده گرانقدر شهدا به ویژه پدران و مادران معظم این عزیزان ، سنگ های صبور این ملتند که با وجود سختی و رنج از دست دادن فرزندان خود، با بصیرت و یقین به اینکه شهادت در راه خداوند متعال عزت ابدی است و شهدا نزد حضرت حق ارتزاق می کنند و سال های سال همچون شمع پرفروغ در این جامعه سوخته و در تاریکی و ظلمت دنیای غرب زده نوری برای هدایت شدند.
مادران و پدرانی که با تربیت الهی و لقمه های پاک و نورانی ، فرزندان سرافرازی را در کانون گرم خانواده پرورش دادند که با خلوص نیت خود و تبعیت از ولایت ، درراه خدا پرچم این نظام مقدس را در عالم برافراشتند و امنیت و آسایش همگان را تضمین کردند.
بدینوسیله با نهایت تاثر و تاسف فراوان درگذشت  مرحومه حاجیه خانم زینب دهبان دخت والده مکرمه شهیدان معظم سید خداداد عبادی فر و سید عیدی رام نژاد را خدمت بیت مکرم و سایر منسوبین تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن بانوی سفر کرده علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توأم با صحت و سلامتی را خواستاریم.
با احترام حجت اله فروزی خادم خانواده‌های شاهد وایثارگردر شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*