اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301919
تاریخ انتشار: 1399/09/15 23:00
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان در جلسه ستاد کرونا استان گفت: هیچ‌کدام از شهرهای استان در وضعیت قرمز نیست اما آحاد مردم به پایداری وضعیت و سیر نزولی کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، غلامرضا شریعتی امروز شنبه ۱۵ آذرماه در جلسه ستاد کرونا استان در خصوص آخرین وضعیت کرونا در خوزستان اظهار کرد: هیچ‌یک از شهرهای خوزستان، در وضعیت قرمز نیست، ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

او با اشاره به روند رو به کاهش بیماران افزود: تعدادی بیماران بستری، بیماران بخش ICU و فوتی‌ها نیز روزانه رو به کاهش است اما با توجه به شروع زمستان، کاهش دما و بسته شدن پنجره‌های منازل امکان تهویه کاهش می‌یابد که می‌تواند به شیوع بیماری و افزایش مبتلایان منجر شود.

استاندار خوزستان بر استفاده مردم از وسایل خود مراقبتی تأکید کرد و از مردم خواست تا حد امکان، شرایط تهویه هوا در منازل و محل کار خود را فراهم‌ و روند کاهش بیماری را حفظ کنند.

وی در پایان یادآور شد: ثابت ماندن و حفظ روند کاهشی این بیماری، تنها با همکاری آحاد مردم، استفاده از دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی امکان‌پذیر خواهد بود و از همه مردم می‌خواهیم که به پایداری وضعیت و سیر نزولی کمک کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*