اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301920
تاریخ انتشار: 1399/09/15 23:04
کارکنان شهرداری صیدون باغملک، با تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان شهرداری، اعتراض و نارضایتی خود را نسبت به عدم پرداخت حقوق ۸ ماه و یک سال بیمه نشان دادند.

امروز شنبه ۱۵ آذرماه کارکنان شهرداری صیدون باغملک، به دلیل عدم پرداخت حقوق معوقه خود دست به تجمع اعتراضی زدند.


یکی از کارکنان این شهرداری به ایلنا گفت: از ابتدای سال جاری ۸ ماه حقوق و یک سال بیمه کارکنان پرداخت نشده است و هزینه‌های درمان را به‌صورت آزاد پرداخت می‌کنیم. هیچ‌کدام از وعده‌هایی که مسئولین برای پرداخت معوقه داده‌اند محقق نشده و مشخص نیست مطالبات کارکنان چه زمانی پرداخت می‌شود.
او افزود: در اعتصابی که هفته گذشته داشتیم، شهردار صیدون قول برطرف شدن مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن داد اما تا امروز هیچ اتفاقی صورت نگرفته  و این دومین تجمع کارکنان است.
کارکنان معترض، عدم رضایت و انتقاد خود را نسبت به اعضای شورای اسلامی شهر صیدون را این‌گونه بیان کردند: اعضای شورا به فکر منافع شهر و مشکلات کارگران نیستند و به فکر حواشی هستند و هیچ توجهی به مشکلات کارگران و کارمندان این‌ مجموعه ندارند.

آن‌ها می‌گویند: در سفر دو ماه پیش استاندار خوزستان و نماینده ایذه و باغملک، به شهر صیدون، مصوبه‌ای جهت پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تهیه و تنظیم شد اما متأسفانه این مصوبه تنها روی کاغذ نوشته شد و خروجی مطلوبی به دنبال نداشت.
گفتنی است؛ تلاش برای گفت‌وگو با شهردار بی‌نتیجه ماند و پاسخگو نبود.

م/ایلنا

برچسب ها:
صیدون ؛ باغملک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*